Financieel administratief medewerker - Vastgoedbeheer (ook deeltijds mogelijk)
Working The Dots
- Mechelen, Antwerpen
- Vast
- Voltijds
- Jij zorgt dat alle financiële en boekhoudkundige administratie vlekkeloos verloopt:
- Leveranciersfacturen worden ingelezen, door jou gecontroleerd en voorbereid ter validatie door de Property Managers.
- Moet er iets worden gewijzigd, dan doe jij de nodige aanpassingen.
- Je zet alles klaar in het systeem en zorgt voor de boekingen en betalingen.
- Achterstallige betalingen volg je administratief op via e-mail en in het boekhoudsysteem.
- Je denkt niet alleen graag mee na om de administratieve processen te verbeteren, jij zet er mee je schouders onder om het werk makkelijker te maken!
- Mails van leveranciers en mede-eigenaren met financiële vragen, volg jij op.
- Jij hebt alles administratief in handen. Denk hierbij aan het verwerken van briefwisseling, klassement, documenten in orde brengen, etc.
- Je mag rekenen op een marktconform loonpakket en alle tools die je nodig hebt om vlot te kunnen werken.
- Je komt terecht in een servicegerichte organisatie die garant staat voor kwaliteit, betrouwbaarheid en transparantie.
- Je mag rekenen op een gemoedelijke werksfeer met ruimte voor een goede work-life balans en een team met fijne collega' s.
- Samen zorgen jullie voor een kwalitatieve en professionele service waar jouw inbreng van belang is. Ook occasioneel thuiswerken kan.
- Het kantoor is gelegen vlakbij de afrit Mechelen-Noord met gratis parking voor de deur!
- Je mag rekenen op een marktconform loonpakket (incl. maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, thuiswerkvergoeding, ...) en alle tools die je nodig hebt om vlot te kunnen werken.
- Je werkt in een 40u-week met 12 ADV-dagen.
- Wil je graag deeltijds werken? Dat is zeker een optie!
- Je komt terecht in een servicegerichte organisatie die garant staat voor kwaliteit, betrouwbaarheid en transparantie.
- Je mag rekenen op een gemoedelijke werksfeer met ruimte voor een goede work-life balans en een team met fijne collega' s.
- Samen zorgen jullie voor een kwalitatieve en professionele service waar jouw inbreng van belang is. Ook occasioneel thuiswerken kan.
- Het kantoor is gelegen vlakbij de afrit Mechelen-Noord met gratis parking voor de deur!
- Onze ideale kandidaat heeft ervaring in een veelzijdige administratieve functie en heeft een voorliefde voor cijfers
- Ervaring in een administratieve rol waarbij nauwkeurigheid belangrijk is, is een plus!
- Je hebt een vleugje perfectionisme, voor jou moét het juist zijn!
- Je bent stressbestendig en accuraat.
- Je hebt een hands-on mentaliteit en denkt in oplossingen om vragen van klanten efficiënt te beantwoorden. .
- Je bent Nederlandstalig met een goede kennis Frans en kan vlot met de computer overweg.