Voor een gevestigde onderneming actief in de professionele distributie van ijzerwaren en technische benodigdheden, zijn wij op zoek naar een ervaren Filiaalverantwoordelijke.Een greep uit jouw takenpakket is het volgende:
Leiden en motiveren van het team binnen het filiaal om optimale prestaties te garanderen.
Toezicht houden op de financiële werking van het filiaal, inclusief kasbeheer, budgetopvolging en groeiplanning.
Actief bijdragen aan commerciële initiatieven zoals klantenwerving, promotieacties en opvolging van offertes.
Instaan voor een verzorgde winkelomgeving die bijdraagt aan een aangename klantbeleving.
Opstellen van een efficiënte werkplanning en uitvoeren van administratieve taken zoals verlofbeheer.
Organiseren van interne opleidingen om de kennis en vaardigheden van het team te versterken.
Volgen van trends en ontwikkelingen binnen de retailsector om het filiaal up-to-date te houden.
Klantenvragen en klachten professioneel en oplossingsgericht behandelen.
Deze Vlaamse KMO met hoofdzetel in Oost-Vlaanderen is al decennialang een vaste waarde voor professionals in de bouw- en meubelsector. Met een team van meer dan 160 medewerkers en een netwerk van winkels, vertegenwoordigers en een webshop, staat klantgerichtheid centraal in hun dienstverlening.Voor hun rekruteren we een Filiaalverantwoordelijke te Brugge.Voor een gevestigde onderneming actief in de professionele distributie van ijzerwaren en technische benodigdheden, zijn wij op zoek naar een ervaren Filiaalverantwoordelijke.Een greep uit jouw takenpakket is het volgende:
Leiden en motiveren van het team binnen het filiaal om optimale prestaties te garanderen.
Toezicht houden op de financiële werking van het filiaal, inclusief kasbeheer, budgetopvolging en groeiplanning.
Actief bijdragen aan commerciële initiatieven zoals klantenwerving, promotieacties en opvolging van offertes.
Instaan voor een verzorgde winkelomgeving die bijdraagt aan een aangename klantbeleving.
Opstellen van een efficiënte werkplanning en uitvoeren van administratieve taken zoals verlofbeheer.
Organiseren van interne opleidingen om de kennis en vaardigheden van het team te versterken.
Volgen van trends en ontwikkelingen binnen de retailsector om het filiaal up-to-date te houden.
Klantenvragen en klachten professioneel en oplossingsgericht behandelen.
Om in aanmerking te komen kan je volgende zaken voorleggen:
Minstens 3 jaar ervaring in een leidinggevende rol, bij voorkeur binnen een winkelomgeving.
Aantoonbare ervaring in de retailsector gedurende minstens 3 jaar.
Kennis van technische producten is een pluspunt, maar geen vereiste.
Sterke commerciële ingesteldheid met oog voor groei en klanttevredenheid.
Vaardig in het aansturen van mensen en helder communiceren.
Uitstekende beheersing van het Nederlands.
Wat kan jij terug verwachten voor jouw inzet?
Een voltijdse functie van 40 uur per week, gespreid over 5 werkdagen.
Hospitalisatieverzekering ten voordele van de werknemer.