
HR Manager
- Lokeren, Oost-Vlaanderen
- Vast
- Voltijds
- In jouw rol zal je eindverantwoordelijkheid dragen voor een correcte en tijdige loonadministratie voor zowel arbeiders als bedienden. Dit doe je samen met de Payroll Officers en het sociaal secretariaat.
- Daarnaast geef je nauwkeurige adviezen op het vlak van sociale wetgeving en zorg je voor de bijhorende administratie rond sociale documenten.
- Je fungeert als een discrete en betrouwbare gesprekspartner binnen de organisatie.
- In het rekruteringsproces neem je de leiding om het juiste talent aan te trekken en werk je actief mee aan de ontwikkeling van een optimaal proces.
- Je staat ook in voor het onboarding proces van nieuwe medewerkers, zodat ze vanaf dag één goed worden ontvangen.
- Verder werk je opleidingsplannen en groeitrajecten uit en coördineer je de uitvoering en opvolging hiervan.
- Je bent bovendien verantwoordelijk voor het initiëren en begeleiden van projecten rond welzijn, retentie, feedback en teamontwikkeling.
- Daarbovenop adviseer je het management over HR-strategieën, optimalisaties en organisatieontwikkeling, terwijl je samenwerkt met verantwoordelijken binnen de verschillende business units.
- Je rapporteert frequent over de HR KPI's en doet aanbevelingen op basis van je analyses.
- In deze rol zal je rechtstreeks rapporteren aan de CFO.
- Je beschikt over een bachelor of masterdiploma en je hebt minimum van 8 jaar ervaring binnen hard HR of in een generalistische HR rol.
- Je hebt een vloeiende kennis Nederlands en goed Frans, bent communicatief sterk, kan autonoom werken, prioriteiten stellen en hebt sterke interpersoonlijke vaardigheden.
- Je bent hands-on en krijgt energie van een gevarieerde en uitdagende job waarbij je zowel operationeel als beleidsmatig kan werken.
- Je hebt sterke communicatieve en people management skills.