Winkelverantwoordelijke

Konvert

  • Gent, Oost-Vlaanderen
  • Vast
  • Voltijds
  • 5 dagen geleden
Voor 2 kleine supermarkten in centrum Gent zijn we op zoek naar een gemotiveerde, voltijdse winkelmanager.Je verantwoordelijkheden zijn de volgende:
  • Je stelt de planningen op van het personeel.
  • Je springt bij waar nodig in de winkel.
  • De opvolging van de bestellingen, het voorraadbeheer en de werkorganisatie van de winkel
  • De principes van het aanvullen en de verkoop kennen en deze toepassen.
  • Toepassen van de procedures eigen aan de afdelingen en het vakgebied.
  • Voorstellen doen om de commerciële acties, opvolging van de voorraad en de organisatie van het werk in het algemeen te verbeteren.
  • Behalen van de vooropgestelde targets
  • Je bent minstens in het bezit van een diploma secundair onderwijs (of gelijkwaardig door ervaring).
  • Je hebt een eerste professionele ervaring binnen verkoop/horeca
  • Je bent klant- en resultaatgericht.
  • Je beschikt over potentieel om een team aan te sturen.
  • Je neemt initiatief.
  • Je beschikt over goede organisatorische vaardigheden en je kan prioriteiten stellen.
  • Je bent flexibel ingesteld. Werken in een wisselend uurrooster en op zaterdag schrikt je niet af.
  • Je bent een teamspeler en communiceert vlot.
Technische steun verlenen aan het team (informatie over producten, beheer van conflicten, behandelingen van klachten van klanten, ...). Klanten adviseren en informeren over producten Producten verkopen. Kassahandelingen uitvoeren (kassabedrag afrekenen, geld storten bij de bank, ...). Domein: Voeding. De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen Bestellingen plaatsen. De verkoopruimte inrichten en de producten in de vitrines, etalages, ... uitstallen. De producten ontvangen De levering met de bestelbon controleren Producten opslaan of in afdelingen plaatsen. De organisatie van een verkoopeenheid ontwerpen en toepassen (uurroosters, materiaal, ...). De gegevens over de activiteiten van de dienst of de organisatie opvolgen en analyseren Een vooruitgangstraject voorstellen. De administratieve en boekhoudkundige opvolging van de verkoopeenheid realiseren of de gegevens aan de betreffende dienst overmaken. De activiteiten van een team coördineren. Bijkomende diensten aan de klant voorstellen bij de aankoop van producten (getrouwheidskaart, levering aan huis, ...)
  • Een voltijdse job met de nodige verantwoordelijkheid en afwisseling.
  • Je werkt in een 5-dagenstelsel.
  • Starten in een groeiend bedrijf in een familiale context.
  • Team van gemotiveerde en betrokken collega’s, een werkplek waar je geen nummer bent.
  • Mogelijkheden tot persoonlijke groei en ontwikkeling in jouw carrière.
  • Stabiliteit voor de toekomst.

Konvert