
Commercieel medewerker (binnendienst) met kennis Frans
- Wommelgem, Antwerpen
- Tijdelijk
- Voltijds
- Het verwerken van de verkooporders en offertes in het systeem;
- Onderhouden van contacten met onze hoofdzetel, magazijn en klanten;
- Inplannen van leveringen en opvolgen van betalingen;
- Contact met klanten in verband met leveringen / bestellingen / offertes;
- Alle mogelijke informatie verschaffen aan klanten over ons assortiment;
- Een volledige opvolging van A tot Z (uitgezonderd facturatie );
- Je hebt bij voorkeur een eerste administratieve/commerciële ervaring;
- Je bent leergierig en een echte teamplayer;
- Je bent oplossingsgericht en leert graag bij;
- Je spreekt Nederlands en hebt een zeer goede kennis Frans (80% van de oproepen zijn met Franse klanten);
- Je bent sterk klantgericht en empathisch;
- Ervaring met Excel, AS400 of SAP is een pluspunt;
- Bij voorkeur heb je eigen vervoer of woon je in omgeving Wommelgem;
- Je ontvangt een marktconform loon met extralegale voordelen (vanaf je een vast contract krijgt) zoals; eco- en maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, ambulante kosten en tandzorg voor het hele gezin;
- Na een goede evaluatie, ontvang je een vast contract;
- Tijdens je pauzes kan je jezelf vermaken met darts of ping-pong. Frisdrank en water staan altijd gratis ter beschikking;
- Je komt terecht in een internationale onderneming;
- Je krijgt kansen binnen het bedrijf om jezelf te ontplooien;