
Customer Care/Rise Member
- België
- Vast
- Voltijds
- Je neemt het dossier van A tot Z op (end-to-end)
- Je hanteert een oplossingsgerichte aanpak
- Je werkt nauw samen met experten en teamleden om een correcte behandeling te garanderen
- Je neemt binnen de 4 werkuren contact op met de klant
- Je biedt binnen de 48 uur een eerste geruststellend antwoord
- Je blijft bereikbaar tijdens de werkuren om continuïteit en transparantie te waarborgen
- Je zorgt ervoor dat de uiteindelijke oplossing klantvriendelijk is en voldoet aan de ING-standaarden
- Je verzamelt actief feedback om processen en de klantbeleving te verbeteren
- Je werkt binnen een klantendienst en bent customer obsessed
- Je hebt een basiskennis van bankproducten
- Je beheerst Nederlands en Frans op niveau C1
- Je komt je beloftes na en respecteert deadlines
- Je verplaatst je in de klant
- Je stelt proactief verbeteringen voor
- Je bent leergierig en leert elke week iets nieuws
- Je behoudt een positieve houding en glimlach
- Je stelt vragen om de kern van het probleem te begrijpen
- Je luistert actief
- Je geeft en vraagt constructieve feedback
- Persoonlijke ontwikkeling en uitdagende opdrachten met veel kansen
- Een dynamische en informele werkomgeving met innovatieve collega’s
- Een progressieve en flexibele manier van werken die nieuwe ideeën waardeert
- Doorgroeimogelijkheden binnen het Rise-team en daarbuiten
- Gespecialiseerde opleidingen en ontwikkelingsprogramma’s
- Deelname aan impactvolle projecten en continu leren
- Individuele coaching en mentorschap