Administratief medewerker aankoop en logistiek

Select HR

  • Aarschot, Vlaams Brabant
  • Tijdelijk
  • Voltijds
  • 10 uren geleden
  • Versneld solliciteren
Description de fonction Als Administratief bediende voor aankoop en logistiek ondersteun je de afdeling aankoop en logistiek en ben je verantwoordelijk voor een gevarieerd takenpakket:
  • Beheren van de export-mailbox en zorgen voor een vlotte opvolging;
  • Contact opnemen met leveranciers en transporteurs i.v.m. prijzen, klachten, aanvragen en transporttijden;
  • Bestellen van backorders bij zusterbedrijven;
  • Behandelen van retours van zusterbedrijven of interne retours;
  • Controleren en verwerken van facturen uit de invoice mailbox;
  • Controleren van errors in het ERP-systeem;
  • Aanmaken van nieuwe items voor de filialen in België, Frankrijk en Duitsland.
  • Uitvoeren van hercoderingen van oude items.
Profil
  • Je werkt nauwkeurig en hebt oog voor detail;
  • Je denkt logisch na en stelt verbeteringen voor;
  • Je hebt een goede kennis van Nederlands en Engels; kennis van Frans en Duits is een pluspunt;
  • Je bent vlot met het Office-pakket (vooral Excel) en hebt ervaring met ERP- of digitale systemen;
  • Je bent hands-on en neemt taken proactief op;
  • Je werkt punctueel, correct en gestructureerd;
  • Je houdt overzicht en weet prioriteiten te stellen.
Descriptif de l'organisation et du département Onze klant is een toonaangevende leverancier van bedrijfskleding. Als one-stop-shop partner verdelen zij sterke merken via distributeurs, waardoor zowel KMO's als internationale ondernemingen hun weg vinden naar hun producten.Offre
  • Een aantrekkelijk loonpakket;
  • Maaltijdcheques bij opstart (€7,50/werkdag);
  • Extralegale voordelen: groepsverzekering (pensioen), hospitalisatie- en tandverzekering (voor het hele gezin);
  • Woon-werkvergoeding of fietsvergoeding;
  • 20 wettelijke vakantiedagen + 3 ADV-dagen + een vrije dag op je verjaardag + anciënniteitsdag na 1 jaar, en daarna extra verlof per 5 jaar. Verlof is vrij op te nemen;
  • Een mooi uurrooster: ma-do 08u30 - 17u00 (incl. 30 min. pauze), vrij 08u30 - 15u00;
  • Een duidelijk opleidingstraject en mogelijkheid tot betaalde opleidingen;
  • Goede bereikbaarheid met openbaar vervoer;
  • Leuke bedrijfsevents zoals teambuildings, afterwork drinks en feesten.

Select HR