
Backoffice medewerker
- Bonheiden, Antwerpen
- Vast
- Voltijds
- Facturen wegboeken.
- Bestellingen in het systeem controleren.
- Alle gegevens ingeven in hun ERP-systeem.
- BTW aangiftes.
- Je bent de laatste schakel voor alle gegevens worden doorgestuurd.
- Bieden van administratieve ondersteuning aan de logistiek coördinator, met een focus op efficiëntie en precisie.
- Nauwkeurige en gestructureerde werkhouding.
- Punctueel, gedreven,
- Een hands-on mentaliteit, met flexibiliteit om verschillende taken op te pakken.
- Vlotte beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk.
- Discrete omgang met gegevens.
- Ervaring in Boekhoudingsadministratie en werken met een ERP systeem.
- Ervaring in een logistieke functie is een pluspunt, maar niet vereist.
- De kans om deel uit te maken van een enthousiast en ondersteunend team.
- Een dynamische werkomgeving met ruimte voor groei en ontwikkeling.
- Werkuren: starten tussen 8u en 9u tot 17u à 18u.
- 38u/40u met 2u betaalde ADV die je kan opnemen als vakantie.