
Customer Service
- Diegem, Vlaams Brabant
- Vast
- Voltijds
- Opbouwen van een sterke relatie met klanten en fungeren als het eerste aanspreekpunt.
- Verwerken van bestellingen die via telefoon, e-mail en de website binnenkomen.
- Invoeren en controleren van gegevens zoals prijsinformatie, kortingen en contactdetails.
- Klanten informeren over de status van hun bestelling en leverdata.
- Ondersteunen van commerciële acties door uitgaande telefoontjes te doen buiten het hoogseizoen.
- Bijspringen bij andere teams binnen de klantenservice voor administratieve ondersteuning.
- Opbouwen van een sterke relatie met klanten en fungeren als het eerste aanspreekpunt.
- Verwerken van bestellingen die via telefoon, e-mail en de website binnenkomen.
- Invoeren en controleren van gegevens zoals prijsinformatie, kortingen en contactdetails.
- Klanten informeren over de status van hun bestelling en leverdata.
- Ondersteunen van commerciële acties door uitgaande telefoontjes te doen buiten het hoogseizoen.
- Bijspringen bij andere teams binnen de klantenservice voor administratieve ondersteuning.
- Je hebt minimaal een diploma middelbaar onderwijs, bij voorkeur met een focus op administratief werk.
- Klantgerichtheid en probleemoplossend denken zit in je natuur.
- Je bent stressbestendig, betrouwbaar en werkt nauwkeurig.
- Je functioneert goed in teamverband en communiceert vlot.
- Je hebt ervaring in klantenservice en beheerst het Nederlands en Frans vloeiend.
- Een competitief salaris volledig in lijn met je kennis en ervaring.
- Maaltijdcheques ter waarde van €8 en ecocheques.
- 38 uur per week (maandag tot vrijdag) met glijdende uren. Je kan ten laatste starten om 09:00 en ten vroegste stoppen om 16:00. Wel wordt er gevraagd om 1 keer per week om 08:00 te starten en 1 keer per week te werken tot 18:00 (tijdens de zomermaanden is het max. tot 17:00).
- Transportvergoeding. Het bedrijf bevindt zich op wandelafstand van het openbaar vervoer.
- Na de inwerkperiode heb je de mogelijkheid tot 2 dagen homeworking.