
Planner recyclage bedrijf
- Wijnegem, Antwerpen
- Tijdelijk
- Voltijds
- Je zal dagelijks telefonisch contact hebben met de klanten die je via deze weg opdrachten zullen doorgeven;
- Voor nieuwe klanten zal je offertes opmaken en tarieven registreren in het computersysteem.
- Je zal de klanten informeren over de nodige vergunningen en voorwaarden.
- De opdrachten die je van de klanten krijgt geef je correct door aan de dispatching en planning collega's.
- Je zal de uren en onkosten van de chauffeurs registreren om hun lonen correct uit te kunnen betalen.
- Het opmaken van transportdocumenten en CRM's behoord ook tot jouw takenpakket.
- Je zal aanleverafspraken maken bij verwerkers.
- Je vraagt de nodige transportvergunningen en vignetten aan.
- Tot slot zal je ook controles uitvoeren op de uitgevoerde opdrachten van de chauffeurs.
- Je hebt een relevante opleiding gevolgd of hebt al 2 jaar ervaring in een gelijkaardige functie.
- Je spreekt zeer goed Nederlands en Engels, en hebt een basiskennis van het Frans.
- Goede communicatie met klanten, bezoekers en medewerker.
- Organisatie van het bureel/dispatch/facturatie.
- Sociale, vlotte omgang & teamgericht.
- Flexibel en zelfstandig kunnen werken.
- Sterke persoonlijkheid en stressbestendig.
- Klantvriendelijk en beleefd.
- Punctueel en gedisciplineerd.
- Positief ingesteld.
- VKM-bewust (geen cartridges & papier verspillen).
- Uren: van 7 uur tot 15.30 (30min pauze).
- 40-uren week (20 dagen vakantie, 12 dagen ADV).
- Auto na 3 maanden in dienst.
- MC van 7€ per gewerkte dag.