Customer Service Administrator

Manpower

  • Overijse, Vlaams Brabant
  • € 3.500-3.900 per maand
  • Vast
  • Voltijds
  • 12 dagen geleden
Client Description:
Voor onze klant, een toonaangevende industriële speler gelegen te Overijse, zijn we momenteel op zoek naar een echt multitasker als Customer Service Administrator!Job Description:
Als Customer Service Administrator zal jouw rol uit drie luiken bestaan:
  • Analytische rapporteringen: als business key user van de interne systemen (vnl. SAP, C4C en PowerBI) leer je SAP en de CRM-tools maximaal te doorgronden. Doel is deze uitdragen naar de rest van het team en je collega's te ondersteunen waar nodig. Je beheert de masterdata en bouwt mee aan een efficiëntere en effectievere organisatie.
  • Offer to Invoice Administrator: je bent verantwoordelijk voor de commerciële uitwerking en opvolging van service jobs naar klanten toe. Hiervoor ga je van kostcalculatie en offerte tot pro-forma, klant PO en finale invoice. Uiteraard word je technisch bijgestaan door collega's; doel is dat jij de commerciële en administratieve opvolging verzorgt.
  • Je bent back-up voor de lead planner. Voor zowel interne als externe klanten ben je het centrale aanspreekpunt voor de onderhouds- en herstellingswerkzaamheden. Dit doe je door een efficiënte planning in elkaar te puzzelen; je plant klantopdrachten in in functie van de beschikbare techniekers.
Concreet verzorg je de eerstelijnshulp aan de klanten via telefoon of mail, zowel in het Nederlands als het Frans en informeert hen spontaan over de planning van interventies. De technici rekenen op jou voor de wisselstukkenbevoorrading.
Candidate Profile:De ideale Customer Service Administrator ziet er als volgt uit:
  • Je bent een organisatietalent en kan je prioriteiten zelfstandig bepalen. Je kan gemakkelijk werken in een chaotische werkomgeving waarin je als de beste multitasked door je hands on attitude!
  • Je kan vlot schakelen tussen analytisch denken en interpersoonlijk contact
  • Je bent commercieel ingesteld, de interne / externe klant staat centraal
  • Wat het probleem ook is, je bent deel van de oplossing en gaat nauwgezet te werk
  • Je hebt reeds ervaring in een gelijkaardige functie
  • Technische interesse is zeker een pluspunt om de specifieke eigenschappen van onze producten onder de knie te krijgen, maar is geen harde vereiste.
  • Idealiter ben je drietalig Nederlands, Frans en Engels
What Client Offers:
Onze klant biedt je een boeiende job als Customer Service Administrator in een groeiend bedrijf! Je komt terecht in een fijn team, waar je jouw capaciteiten verder kan ontwikkelen. Je start via interim om na een positieve interimperiode een vast contract te ontvangen. Je ontvangt een aantrekkelijk loon (tussen 3.500-3.900€), aangevuld met extralegale voordelen en je werkt 39u in glijdende uren (start tussen 8u en 9u30 en stop vanaf 16u30). Na de inwerkperiode kan je 2 dagen van thuis uit werken!Interesse? Solliciteer dan snel via onze website www.manpower.be of stuur ons je CV via office.vlaamsbrabantop@manpower.be
Vragen? Bel 02 808 10 54

Manpower