
Administratief Bediende
- Gent, Oost-Vlaanderen
- Vast
- Voltijds
- Je beantwoordt vragen van klanten telefonisch en via mail, en zorgt voor een vlotte opvolging van offerte tot levering;
- Je verzorgt de volledige administratie van klantendossiers en onderhoudt professionele relaties;
- Je stelt verzenddocumenten, facturen en certificaten op;
- Je maakt offertes op en plaatst bestellingen in het ERP-systeem;
- Je ondersteunt het team administratief waar nodig.
- Een gezonde technische interesse en een neus voor administratie volstaan, maar ervaring is wel een pluspunt;
- Je spreekt vlot Nederlands, kan je goed behelpen in het Engels en Frans - Duits is een pluspunt;
- Je werkt vlot met MS Office;
- Je voelt je thuis in een technische werkomgeving;
- Je werkt nauwkeurig, communiceert vlot en schakelt moeiteloos tussen zelfstandig werk en teamwork.
- Een aantrekkelijk salaris en een mooi pakket aan extralegale voordelen:
- Maaltijdcheques
- Fietsvergoeding
- 12 ADV-dagen
- Groepsverzekering
- Flexibele werkuren (starten tussen 7u en 9u30);
- Mogelijkheid tot 1 dag thuiswerk per week;
- Voltijdse of 4/5e tewerkstelling;
- Kans op een vast contract;
- Een job met afwisseling, klantcontact én impact in een internationale context.