
Customer Care Agent
- Brussel
- Vast
- Voltijds
- Je helpt klanten bij het verwerken van hun bestellingen en zorgt voor een correcte aanvulling van hun klantendossier.
- Je luistert naar de behoeften van klanten, zoekt naar de beste oplossingen en biedt hen een uitstekende service.
- Je werkt nauw samen met collega’s en andere afdelingen om vragen en problemen snel en efficiënt op te lossen.
- Je ondersteunt onze handelaars en helpt hen bij technische vraagstukken in samenwerking met onze partners.
- Commerciële aanvragen stuur je op een professionele manier door naar de juiste collega’s.
- Analytisch en probleemoplossend: je luistert en begrijpt de vraag van de klant. Je vindt de gepaste oplossing.
- Tweetalig: je kunt de klant vlot in beide landstalen te woord staan en verder helpen.
- Klantgerichtheid.
- Je bent communicatief en commercieel ingesteld. Je gaat 100% voor je klant.
- Je kunt op correcte manier e-mails opstellen, dit opnieuw in de beide landstalen.
- Stressbestendig: je kunt om met ontevreden klanten. Je behandelt hun klachten op een rustige en correcte manier.
- Nauwkeurigheid.
- Proactief: je aarzelt niet om zelf de klant te contacteren wanneer je een anomalie vaststelt of gewoon om het probleem van de klant efficiënt op te lossen.
- Een uitdagende en gevarieerde functie binnen een dynamisch team.
- De kans om klanten écht verder te helpen en een waardevolle bijdrage te leveren.
- Een professionele werkomgeving met ruimte voor ontwikkeling en groei.
- Klinkt dit als iets voor jou? Solliciteer vandaag nog en word een onmisbare schakel in ons team!