
Customer Care Officer (contract 6 maanden)
- Brussel
- Vast
- Voltijds
- nauwkeurige registratie van de gegevens van de klant in een databank;
- grondige analyse van de reactie van de klant (indien nodig contacteer je de klant opnieuw - schriftelijk of per telefoon - zodat jij over alle nodige informatie beschikt om de reactie naar behoren te kunnen behandelen);
- evaluatie van de meest gepaste commerciële beslissing;
- documentatie van het administratief dossier;
- opstellen van een duidelijk en klantgericht antwoord;
- behandeling van de dossiers binnen de voorziene antwoordtermijn;
- rapporteren van de eventuele knelpunten aan je verantwoordelijke.
- Je behaalde een bachelordiploma of bent gelijkwaardig door ervaring.
- Je hebt de gebruikelijke bureauticatoepassingen (Windows, MS Word, Excel) onder de knie.
- Je beheerst het Nederlands perfect.
- Je drukt je op een vlotte en duidelijke manier uit, zowel mondeling als schriftelijk.
- Je hebt een analytische geest en een goed inschattingsvermogen.
- Je bent organisatorisch sterk en stressbestendig, ook in conflictsituaties.
- Je bent gemotiveerd om mee te helpen om van NMBS een meer klantgericht bedrijf te maken.
- Je voelt je goed in een dynamische omgeving in volle beweging en je wilt bijdragen aan een positieve verandering.
- Je hebt een sterk ontwikkelde organisatiegevoeligheid.
- Je neemt initiatief en je bent proactief en pragmatisch in het zoeken van oplossingen voor uitdagingen en problemen die zich stellen.
- Een interessante job met heel wat uitdagingen binnen een jong en zeer gemotiveerd team.
- Een degelijke opleiding en permanente begeleiding.
- Je werkt in daguren. Na een inloopperiode is 2 dagen/week thuiswerk mogelijk.
- Een voltijds contract van bepaalde duur (6 maanden). Na de afgesproken periode is een contract van onbepaalde duur mogelijk in functie van de beschikbare vacatures.
- Een loon conform aan de markt alsook een treinabonnement voor het hele Belgische net en andere voordelen.
- Je solliciteert online.
- Wij doen een eerste screening op basis van jouw CV en motivatiebrief.
- Als deze screening positief is, zullen wij je uitnodigen voor een schriftelijke test.
- Slaag je op de schriftelijke test dan nodigen we je uit op een selectiegesprek. Om dit gesprek voor te bereiden, vragen wij jou om een persoonlijkheidsvragenlijst online in te vullen.
- Tijdens het gesprek zullen wij je kennis, ervaring en competenties alsook jouw motivatie voor de functie evalueren.
- We doen je een contractvoorstel.
- Je start bij NMBS!
Tel: +3226061277
E-mail:Elien Coppens
Tel: +3226061294
E-mail:Voor vragen over de selectieprocedure:
Liesbeth Carton
E-mail:Brussel / Bruxelles, BE, 1000Customer services & securityGeen ervaringVoltijdsBrussel / BruxellesOntdek de collega's van het domein Customer services & security“Bij Securail zijn we de ogen van NMBS op het terrein.”Philippe, Securail“Ik zou zo opnieuw kiezen voor deze job.”Kim, treinbegeleidster“Als Eerste assistent klanten ben je multifunctioneel inzetbaar.”Stefani, EAK“Elke dag hetzelfde uitzicht? Niets voor mij!”Arif, treinbegeleider“Wanneer ik weer iets nieuws heb bijgeleerd, is mijn dag geslaagd.”Tim, concept & support officer