JobomschrijvingOpstellen van een planning op basis van klantenorders en beschikbaar materiaal, waarbij beide naadloos op elkaar worden afgestemdVerzenden van de gemaakte planning via de boordcomputer naar de chauffeursSamenwerken met collega’s in binnen- en buitenlandInplannen van verlofperiodes en afwezigheden en zorgen voor vervangend personeel waar nodigProactief zoeken naar mogelijkheden om verloren kilometers te vermijdenBijdragen aan de continuïteit van contractuele dienstverlening richting klantenWaarborgen van de kwaliteit en volledigheid van de afgesproken dienstverleningAfstemmen met de werkplaats voor onderhoud en keuringenAansturen, motiveren en corrigeren van chauffeurs in eerste lijnCreatief en oplossingsgericht meedenken in de dagelijkse operatieActieve deelname aan wachtdiensten volgens een beurtrolRapporteren aan het hoofd van de wegtransportplanningJouw profielHogere opleiding op bachelorniveau of gelijkwaardig door ervaring in de transportsectorErvaring in een vergelijkbare functie is een pluspuntStressbestendige teamplayerAnalytisch ingesteld en administratief sterkGoede communicatieve vaardigheden en sterk gevoel voor human relationsProbleemoplossend vermogen en de ingesteldheid om snel en adequaat te handelenPragmatische en flexibele houdingOrganisatietalent en verantwoordelijkheidsgevoelZelfstandig kunnen werkenGoede kennis van het Frans en Engels, zowel mondeling als schriftelijkGeen 9-tot-5 mentaliteitAanbodZelfstandigheid in het uitvoeren van je functieKorte communicatielijnen met verantwoordelijkenEen aantrekkelijk verloningspakket, inclusief laptop, GSM, MTC, groepsverzekering, …Werkzekerheid binnen een succesvol en internationaal groeiend transportbedrijfEen aangename werksfeerKlinkt dit als jouw volgende uitdaging? Bezorg ons je CV en wie weet verwelkomen we jou binnenkort in ons team!PS: Een belangrijk deel van de winst die WaW maakt door jou te werk te stellen gaat naar het sociaal project Make it Work. Zo draag je op jouw manier bij aan meer kansen voor moeilijk plaatsbare jongeren.