
Administratief & Management Assistant
- Brussel
- Vast
- Voltijds
- Je biedt ondersteuning voor het team in brede administratieve zin;
- Je vraagt attesten, bewijzen… op bij de juiste instanties;
- Je print documenten en zet dossiers op orde;
- Je boekt zakenreizen;
- Je reserveert hotels, vluchten en restaurants;
- Je maakt waar nodig presentaties op in PowerPoint of documenten en brieven in Word;
- Je regelt meetingrooms en plant afspraken in voor buitenlandse bezoekers en regelt ook hun accommodatie;
- Bij afwezigheid ben je de back-up van de receptie;
- Je ondersteunt bij de opzet aan evenementen, bv. bij deelname aan beurzen;
- Je zorgt dat dossiers volledig zijn en alle benodigde documenten aan het dossier toegevoegd kunnen worden;
- Bij deadlines ben je bereid om een tandje bij te steken;
- Je ondersteunt de vicedirecteur bij specifieke vragen;
- Je gaat één keer per jaar zelf ook mee naar een beurs in het buitenland voor de administratieve ondersteuning ter plaatse.
- Je biedt ad hoc administratieve ondersteuning waar nodig.
- Je hebt een zeer goede kennis van het Frans en het Engels, zowel mondeling als schriftelijk. Daarnaast heb je ook een zeer goede kennis van het Nederlands;
- Je hebt een bachelordiploma of gelijkwaardig door ervaring;
- Je hebt minstens 5 jaar ervaring in administratie;
- Je bent vriendelijk, communicatief;
- Je bent discreet en kan omgaan met confidentiële informatie;
- Je biedt graag ondersteuning aan een team;
- Je bent flexibel in geval van deadlines;
- Haren is goed bereikbaar voor jou;
- Je neemt initiatief om ontbrekende informatie op te vragen.
- Voltijdse functie op lange termijn;
- Transportvergoeding;
- Groeps-, reis- en hospitalisatieverzekering;
- Maaltijdcheques;
- Elke middag gratis lunch op kantoor.
- 12 ADV-dagen;
- Ecocheques;
- Na de inwerkperiode mogelijkheid tot 2 dagen telewerk per week;
- Glijdende uren, opstart mogelijk tot 09h30 en je kan ten vroegste om 16h stoppen elke dag.