Assistent-Filiaalhouder

Actief Interim

  • België
  • Vast
  • Voltijds
  • 1 maand geleden
  • Versneld solliciteren
Wil je graag een job met vrijheid en verantwoordelijkheid? Mag het al wat technischer zijn voor jou? Bouw je graag klantenrelaties op? Wil jij werken binnen een stabiele onderneming, die investeert in jouw persoonlijk groeitraject? Super! Lees dan zeker verder.Het bedrijf is gedreven door alles wat met dak- en gevelprojecten te maken heeft. Met heel wat collega's verspreid over verschillende locaties in België gaan zij dagelijks voor een unieke en buitengewone klantenservice. Hier werken? Dat betekent binnenstappen in een inspirerende omgeving waar teamspirit en professionele groei hand-in-hand gaan, waar iedereen elke dag opnieuw inspireert en stimuleert om het verschil te maken.Jouw dag zal er als volgt uit zien:
  • De leiding opnemen van de verkopen aan de balie
  • Technisch advies verlenen aan klanten
  • Fungeren als centraal aanspreekpunt voor klanten in de regio
  • Het opstellen van offertes en opvolgen van de bestellingen
  • Verwerken en opvolgen van orders en facturatie
  • Opmaken van creditnota's
  • Beheren en managen van de stock
  • Creëren en bijdragen tot een leuke, positieve en constructieve werksfeer
Wat wij van jou vragen:
  • Je hebt alreeds een 3-tal jaren ervaring opgedaan in een technische-commerciële rol, binnen de bouwsector of in een commercieel gedreven organisatie
  • Je kan je vlot uitdrukken in het Nederlands, dit voor een optimale communicatie met de klanten en jouw collega's
  • Je bent goed overweg met het MS Office pakket en kan je snel integreren in bedrijfseigen software
  • Je bent planmatig en organisatorisch sterk, bij drukkere momenten weet je vlot te schakelen en het overzicht te bewaren
  • Je hanteert een commerciële mindset, waarbij je steeds voor een optimaal resultaat gaat in het belang van de klant
Wat wij jou bieden:
  • Optie vast, na geslaagde interim periode
  • Voltijdse tewerkstelling van 40 uren/week
  • Dag uren, deze liggen tussen 7u en 17u van maandag tot vrijdag
  • Maaltijdcheques
  • Hospitalisatie- en groepsverzekering bij vaste in dienst name
  • 20 wettelijke verlofdagen + 12 betaalde ADV-dagen
  • Opbouw van anciënniteitsdagen
  • Personeelskorting
  • Een grondige inwerking en opleiding, dit door collectieve en individuele opleidingen
  • Verantwoordelijke en zelfstandige job binnen een stabiel bedrijf
  • Sollicitatieprocedure: 1ste kennismakend gesprek via Teams, 2de gesprek ter plaatse, indien allen positief volgt een loonvoorstel
Solliciteren doe je zo:
  • Druk op de blauwe sollicitatieknop rechtsboven.
Nog vragen over de functie? Bel ons gerust even op 093810630Na je sollicitatie, zal Sarah, Valerie of Anissa je contacteren binnen de 24u. om met jou in gesprek te gaan. Binnen een week zal je reactie krijgen en al of niet uitgenodigd worden voor een sollicitatiegesprek met de HR manager. Wanneer dit gesprek positief verlopen is kan je vlot opstarten!

Actief Interim