
Assistent-Filiaalhouder
- België
- Vast
- Voltijds
- De leiding opnemen van de verkopen aan de balie
- Technisch advies verlenen aan klanten
- Fungeren als centraal aanspreekpunt voor klanten in de regio
- Het opstellen van offertes en opvolgen van de bestellingen
- Verwerken en opvolgen van orders en facturatie
- Opmaken van creditnota's
- Beheren en managen van de stock
- Creëren en bijdragen tot een leuke, positieve en constructieve werksfeer
- Je hebt alreeds een 3-tal jaren ervaring opgedaan in een technische-commerciële rol, binnen de bouwsector of in een commercieel gedreven organisatie
- Je kan je vlot uitdrukken in het Nederlands, dit voor een optimale communicatie met de klanten en jouw collega's
- Je bent goed overweg met het MS Office pakket en kan je snel integreren in bedrijfseigen software
- Je bent planmatig en organisatorisch sterk, bij drukkere momenten weet je vlot te schakelen en het overzicht te bewaren
- Je hanteert een commerciële mindset, waarbij je steeds voor een optimaal resultaat gaat in het belang van de klant
- Optie vast, na geslaagde interim periode
- Voltijdse tewerkstelling van 40 uren/week
- Dag uren, deze liggen tussen 7u en 17u van maandag tot vrijdag
- Maaltijdcheques
- Hospitalisatie- en groepsverzekering bij vaste in dienst name
- 20 wettelijke verlofdagen + 12 betaalde ADV-dagen
- Opbouw van anciënniteitsdagen
- Personeelskorting
- Een grondige inwerking en opleiding, dit door collectieve en individuele opleidingen
- Verantwoordelijke en zelfstandige job binnen een stabiel bedrijf
- Sollicitatieprocedure: 1ste kennismakend gesprek via Teams, 2de gesprek ter plaatse, indien allen positief volgt een loonvoorstel
- Druk op de blauwe sollicitatieknop rechtsboven.