
Assistent dossierbeheerder | boekhoudkantoor | vast contract
- Oudenaarde, Oost-Vlaanderen
- Vast
- Voltijds
- Verwerking van aankopen, verkopen en financiële transacties.
- Voorbereiding van fiscale aangiftes, inclusief btw-aangiften.
- Opstellen van jaarrekeningen en jaarverslagen.
- Ondersteuning geboden door een dossierbeheerder-adviseur.
** Je werkt voltijds of 4/5e
** Exacte invulling van het uurrooster is bespreekbaarProfiel Jouw profiel :
- Recente afgestudeerde met een graduaats-, bachelor- of masterdiploma in de accountancy-fiscaliteit.
- Minimale tot geen ervaring is vereist.
- Leergierig en communicatief vaardig.
- Dynamisch, flexibel en een teamspeler.
- Nauwkeurig, punctueel met een groot verantwoordelijkheidsgevoel.
- Klantgericht en in staat om boekhoudkundige concepten begrijpelijk over te brengen aan klanten.
** Onmiddellijk vast contract
** fulltime of optie 4/5e
** Salaris conform jouw ervaring, aangevuld met maaltijdcheques, groepsverzekering...
** Naast de 20 verlofdagen, bouw je op jaarbasis ook 12 ADV dagen op
** Verlof vrij te kiezen in overleg met de zaakvoerderInteresse in deze vacature?
- Solliciteer online via de knop "solliciteren"
- Stuur uw cv en motivatie naar oudenaarde.281@adecco.be
- Of contacteer ons op het telefoonnummer 055/33.93.30Toch niet helemaal wat je zoekt? Neem dan zeker een kijkje op onze website www.adecco.be voor onze andere vacatures.