Assistent dossierbeheerder | boekhoudkantoor | vast contract

Adecco

  • Oudenaarde, Oost-Vlaanderen
  • Vast
  • Voltijds
  • 14 uren geleden
We wensen ons kantoor verder uit te bouwen en daarvoor zijn we op zoek naar een assistent-dossierbeheerder die onze senior dossierbeheerders bijstaat.Jouw taken :
  • Verwerking van aankopen, verkopen en financiële transacties.
  • Voorbereiding van fiscale aangiftes, inclusief btw-aangiften.
  • Opstellen van jaarrekeningen en jaarverslagen.
  • Ondersteuning geboden door een dossierbeheerder-adviseur.
Jouw uurrooster :
** Je werkt voltijds of 4/5e
** Exacte invulling van het uurrooster is bespreekbaarProfiel Jouw profiel :
  • Recente afgestudeerde met een graduaats-, bachelor- of masterdiploma in de accountancy-fiscaliteit.
  • Minimale tot geen ervaring is vereist.
  • Leergierig en communicatief vaardig.
  • Dynamisch, flexibel en een teamspeler.
  • Nauwkeurig, punctueel met een groot verantwoordelijkheidsgevoel.
  • Klantgericht en in staat om boekhoudkundige concepten begrijpelijk over te brengen aan klanten.
Aanbod Aanbod :
** Onmiddellijk vast contract
** fulltime of optie 4/5e
** Salaris conform jouw ervaring, aangevuld met maaltijdcheques, groepsverzekering...
** Naast de 20 verlofdagen, bouw je op jaarbasis ook 12 ADV dagen op
** Verlof vrij te kiezen in overleg met de zaakvoerderInteresse in deze vacature?
- Solliciteer online via de knop "solliciteren"
- Stuur uw cv en motivatie naar oudenaarde.281@adecco.be
- Of contacteer ons op het telefoonnummer 055/33.93.30Toch niet helemaal wat je zoekt? Neem dan zeker een kijkje op onze website www.adecco.be voor onze andere vacatures.

Adecco