
Stage Media & Performance (m/v/x)
- Vilvoorde, Vlaams Brabant
- Training
- Voltijds
Ben jij geboeid door advertising, media en performance marketing? Droom je ervan om mee te werken aan omnichannel campagnes voor een groot A-merk? Heb jij interesse in data, analyse en wil je leren hoe media-inkoop werkt? Drie keer check? Dan is dit iets voor jou!
Je bent een leergierig persoon met een passie voor (online & offline) media en advertising. Je hebt een analytische mindset, werkt nauwkeurig en wil alles weten over het opzetten, monitoren en optimaliseren van mediacampagnes.Als stagiair(e) Media & Performance maak je deel uit van het marketingteam en werk je nauw samen met collega's van marketing, e-commerce, CRM en externe agencies.Je taken bestaan onder andere uit:
- Campagnebeheer: Ondersteunen bij het opzetten en uitvoeren van het mediajaarplan en campagnes.
- Mediaplanning: Meehelpen bij de planning en inkoop van online en offline media.
- Coördinatie: Ondersteunen in de communicatie en coördinatie met mediahuizen, agencies en leveranciers.
- Analyse: Helpen analyseren en interpreteren van campagneresultaten met tools zoals Google Analytics 4.
- Innovatie: Meedenken over nieuwe (digitale) mediatrends en -projecten.
- Optimalisatie: Assisteren bij pilots en A/B-testen om campagnes te verbeteren.
- Presentatie: Ondersteunen bij presentaties en evaluaties richting interne stakeholders.
- Een uitdagende en interessante stage binnen een succesvolle organisatie die continu in beweging is, saai is het bij ons nooit!
- Werkplezier en een snelle omgeving waarin je veel kunt leren. Er is genoeg uitdaging, zelfstandigheid en verantwoordelijkheid in de verschillende werkzaamheden die je gaat uitvoeren.
- Tijd voor je studie. Wij vinden je studie belangrijk. En daarnaast willen we graag dat jij je goed voelt.
- Enthousiaste en gezellige collega's die informeel en open met elkaar werken aan het beste resultaat. Naast samen hard werken, ook veel samen lachen!
- Opleiding: Je bent een student in het laatste jaar van een bachelor-/masteropleiding (marketing, communicatie, media of vergelijkbaar).
- Mediafan: Je hebt een sterke interesse in online en offline media, advertising en performance marketing.
- Flexibiliteit: Je vindt het niet erg om af en toe mee te gaan naar externe meetings en events.
- Talenkennis: Je hebt een vlotte kennis van het Nederlands en een goede basis Engels.
- Persoonlijkheid: Je bent analytisch ingesteld en werkt nauwkeurig. Je bent proactief, leergierig en wil graag nieuwe tools en methodes ontdekken.
- Teamspirit: Je werkt graag samen in een team en durft initiatief te nemen.
- Multitasking: Je hebt een hands-on mentaliteit en vindt het leuk om aan verschillende projecten tegelijk te werken.