Management en HR Assistent
Robert Half
- Schaarbeek, Brussel
- Vast
- Voltijds
- CEO administratief ondersteunen : agendabeheer, afsprakenplanning, voorbereiden vergaderingen,…
- Notuleren, opmaken en vertalen van verslagen (FR-NL)
- Opvolgen van verslagen, aangiftes, publicaties van de verschillende vzw's die door de Stichting beheerd worden.
- Ondersteunen van HR dienst bij uitvoeren en opvolgen van administratieve taken, vertalen van teksten, …
- Ondersteunign bieden bij algemene administratieve taken.
- Zeer goede kennis van Nederlands, Frans, en Engels;
- Bachelordiploma, bij voorkeur in Office Management of Secretariaat-Talen;
- Minstens 5 jaar relevante werkervaring;
- IT-kennis, vlot met O365 (Excel, Word, PowerPoint, Outlook) en andere IT-tools;
- Sterke sociale vaardigheden, organisatorisch sterk, en het vermogen om met wisselende taken en prioriteiten om te gaan;
- Zeer nauwkeurig en discreet, met een professionele en proactieve werkinstelling.
- Deelname aan een dynamisch en gemotiveerd team, gericht op samenwerken en resultaten behalen;
- Hybride vorm van werken;
- Aantrekkelijk verloningspakket met uitgebreide en competitieve extralegale voordelen;
- Collegiale en positieve werksfeer;
- Flexibele werkuren;
- Bereikbaarheid met het openbaar vervoer.