Customer Care Engineer (Huisartsen/specialisten)
Corilus
- Gent, Oost-Vlaanderen
- Vast
- Voltijds
- Je staat in voor ondersteuning van onze klanten (1ste en 2de lijn), zowel op IT-gebied als ter ondersteuning van onze eigen Huisartsen/Specialisten software. Je verzorgt hierbij de eerstelijns telefonische probleemanalyse en ondersteuning.
- In de uitvoering van je functie word je bijgestaan door professionele medewerkers die je een gedegen opleiding bezorgen en de ruimte laten voor een verdere zelfontplooiing & uitbouw van je eigen ervaring.
- Op termijn geef je ook opleidingen (via webinar, in groep en/of individueel) aan onze eindgebruikers.
- Via analyse en opzoekingen streef je naar een maximale uitbouw van je kennis om zo een professionele en kwalitatieve service te verlenen.
- Je werkt hoofdzakelijk vanuit ons kantoor in Vilvoorde met mogelijkheid tot 2 dagen thuiswerk per week.
- Je hebt bij voorkeur ervaring als in de zorgsector of je een eerste ervaring als customer care engineer
- Je hebt een sterke interesse in IT.
- Je bent klantgericht en een dienstverlenende functie uitoefenen is je ambitie.
- Ervaring in het telefonisch ondersteunen van klanten is een pluspunt.
- Je bent een stressbestendige, rustige persoon. Je bent een teamplayer en je vindt je voldoening in het leveren van kwaliteitsservice.
- Het beheersen van een softwarepakket beschouw je als een uitdaging.
- Je kan je vlot in het Nederlands uitdrukken. Kennis van Frans is een mooie plus, maar geen vereiste.
- Je bezit een goede kennis van de Microsoft Office toolset.
- Je kunt telefonisch een technische analyse maken.
- Je kan discreet omgaan met alle gegevens waartoe je toegang krijgt.
- Flexibiliteit, motivatie, stiptheid, zelfstandig werken en het kunnen stellen van prioriteiten behoren tot je kwaliteiten.
- Zelfstudie en regelmatige bijscholing schrikken je niet af.
- Een werkgever met een sterke groeivisie voor de toekomst.
- Een uitdagende en afwisselende job binnen een innovatieve en technologisch geavanceerde omgeving met maatschappelijke relevantie.
- Een plaats binnen een creatief en jong team bestaande uit experten en groeiende profielen, gedreven om de medische IT-sector te vernieuwen.
- Een compleet en aantrekkelijk salarispakket aangevuld met extralegale voordelen zoals een wagen + tankkaart, aanvullende verzekeringen,...
- Een dynamische werkomgeving met respect voor jouw work-life balance en een flexibel homework beleid.
- Een persoonlijk groeitraject in functie van je mogelijkheden en ambities waarbij je alle kansen krijgt om te leren en je expertise uit te bouwen.