Administratief & Boekhoudkundig Medewerker
Mobile Locker NV
- Wommelgem, Antwerpen
- Vast
- Voltijds
- Je ondersteunt de boekhouding met dagelijkse financiële taken (facturatie en boekingen).
- Je assisteert bij HR-activiteiten zoals personeelsadministratie en onboarding van nieuwe medewerkers.
- Je bent verantwoordelijke voor algemene administratieve taken (zoals postverwerking en mailverkeer)
- Dankzij jou zijn onze kantoorruimtes en voorraden op orde.
- Je helpt structuur brengen in processen en je denkt graag mee met de onderneming.
- Zowel een teamplayer als een zelfstandige werker bent die initiatief neemt.
- Tech-savvy bent: ervaring met Odoo en Google Workspace is een plus.
- Houdt van een uiteenlopend takenpakket.
- Goed georganiseerd bent met oog voor detail, nauwkeurig en communicatief sterk
- Vlot in Nederlands en Engels;
- Een bachelordiploma in een relevant vakgebied hebt of gelijkwaardige ervaring.
- Idealiter affiniteit hebt met boekhouding, HR en administratie in een scale-up omgeving.
- Jezelf herkent in onze waarden: openheid, klantenservice, flexibiliteit en innovatie.
- Affiniteit met Duitse administratie/boekhouding/HR is een pluspunt
- Een voltijds voor onbepaalde duur.
- Onze medewerkers omschrijven Mobile Locker als een informele en familiale werkplek, waar teamspirit hoog aangeschreven staat. Met passie wordt er dagelijks gewerkt aan de groei van de onderneming.
- In deze functie krijg je de mogelijkheid om een veelzijdige rol te vervullen waarin je zowel met boekhouding, HR als algemene administratie bezig bent.
- Een salaris pakket in balans met jouw ervaring & skills.