
Customer Service Medewerker
- Ghislenghien, Henegouwen
- Tijdelijk
- Voltijds
- Orderverwerking: verwerken van bestellingen via intern platform (ERP/CRM);
- Telefonisch contact met klanten (B2B) over bestellingen, leveringen of klachten;
- Beheren van de mailbox en ticketingsysteem voor klantvragen;
- Adviseren en begeleiden van klanten met commerciële flair en klantgerichte ingesteldheid;
- Administratieve ondersteuning: nauwkeurige opvolging van dossiers en communicatie.
- Bachelor diploma of gelijkwaardig door ervaring;
- Minstens een relevante ervaring in klantenservice én/of dienst-na-verkoop;
- Ervaring met ERP-systemen, D365, CRM;
- Sterke mondelinge en schriftelijke kennis Nederlands en Frans
- Communicatief sterk, klantgericht, stressbestendig en efficiënt.
- Voltijdse functie (39u/week)
- Marktconform loon, afhankelijk van opleiding en ervaring
- Maaltijdcheques
- Na vaste indiensttreding: aanvullende voordelen zoals groeps- en hospitalisatieverzekering en thuiswerk (1 dag/week).
- Vakantie: 32 vakantiedagen (geen collectieve sluiting).
- Aangename werkomgeving met mogelijkheid tot doorgroeien in een stabiel en groeiend team.