Administratief bediende aankoop - Oudenburg
Verhelst
- Oudenburg, West-Vlaanderen
- Vast
- Voltijds
- Als administratief bediende aankoop ben je verantwoordelijk voor het verwerken van orders en het orderbeheer. Hiervoor werk je voornamelijk in ons ORDAS ERP systeem.
- Veel menselijk contact! Extern heb je contact met zowel onze binnen- en buitenlandse leveranciers. Intern heb je voornamelijk contact met de collega's van aankoop en verkoop.
- Planmatig: je beheert ons magazijn en controleert de voorraden.
- Je hebt een A2 of Bachelor diploma (schoolverlaters komen ook in aanmerking!).
- Je bent computervaardig en deinst niet terug om nieuwe computersystemen te leren kennen.
- Ervaring met een ERP pakket is een plus!
- Je werkt nauwkeurig en bent stressbestendig.
- Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en kan een woordje Frans of Engels.
- Je herkent je in onze bedrijfswaarden: #Gedreven #Positief #Samen
- Een contract van onbepaalde duur met 12 extra ADV-dagen, maaltijdcheques, ecocheques, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering.
- Een lange en mooie carrière bij Verhelst, we zijn een hands-on en financieel gezond bedrijf met een lokale werksfeer.
- Een job met veel interne en externe contacten!
- Veel variatie, ruimte om te leren, te groeien en om mee te bouwen.
- Je werkt vanuit Oudenburg.