
Customer service medewerker
- Oost-Vlaanderen
- Vast
- Voltijds
- Je beheert de volledige klantenopvolging voor inkomende en uitgaande vrachten van koffie- en cacaobonen.
- Je vertaalt de wensen van de klant naar duidelijke instructies voor de operationele teams, de douane, transportfirma’s en andere betrokken afdelingen.
- Je verwerkt data van de magazijnactiviteiten en stelt heldere rapporteringen op voor de klant.
- Je stelt diverse documenten op zoals douaneformulieren, fytosanitaire attesten en oorsprongscertificaten.
- Je zorgt voor een correcte facturatie van uitgevoerde activiteiten, stockopvolging en magazijnhuur.
- Je bent een vaste waarde in ons team en levert een belangrijke bijdrage aan onze klantentevredenheid.
- Je hebt een bachelor diploma of enkele jaren ervaring binnen logistiek, expeditie of een gelijkaardige sector.
- Je communiceert vlot in Nederlands en Engels
- Je hebt een basiskennis van douaneprocedures en eventueel van de termijnmarkt – een extra troef!
- Je werkt nauwkeurig, klantgericht en gestructureerd.
- Je houdt van een uitdaging, blijft kalm onder druk en neemt initiatief waar nodig.
- Je bent vertrouwd met Microsoft Office, vooral Outlook en Excel.
- Je kan opstarten tussen 7 u en 8 u in de ochtend
- Een boeiende baan bij een toonaangevend dynamisch bedrijf dat deel uitmaakt van een grote en stabiele groep, met een no-nonsense cultuur.
- Een werkgever die initiatief aanmoedigt en ideeën uit alle lagen van de organisatie waardeert
- Een baan met impact, waar jij het verschil kunt maken, bijdraagt aan veilige voeding voor de hele samenleving.
- Een aantrekkelijk salaris in functie van je ervaring
- Extralegale voordelen