Administratief bediende aankoop

Robert Half

  • Temse, Oost-Vlaanderen
  • Vast
  • Voltijds
  • 1 maand geleden
Robert Half is momenteel op zoek naar een Administratief Bediende Aankoop voor onze klant.Het bedrijf is gevestigd in Temse.De verantwoordelijkheden van deze functie als Administratief Bediende Aankoop zijn:
  • Ondersteuning van de Category Manager in de dagelijkse taken;
  • De juistheid van aankoop- en verkoopprijzen in Navision;
  • De dagelijkse bestellingen van non-stock artikelen en stock-artikelen;
  • Voorraadbeheer;
  • De voorbereiding van prijslijsten;
  • Dagelijkse verwerking van bevestigde levertermijnen door leveranciers;
  • Je fungeert als 1ste aanspreekpunt voor de klanten, leveranciers en onze interne diensten, zoals customer service, logistiek en sales en marketing en zoekt gericht naar oplossingen in samenspraak met de Category Manager.
De vereiste kwalificaties voor deze functie van Administratief Bediende Aankoop zijn:
  • Je bent in het bezit van een Bachelor of kan een gelijkwaardige ervaring voorleggen;
  • Indien je enige ervaring hebt als administratief bediende in aankoop is dat een plus;
  • Je bent klantgericht, communicatief, commercieel en denkt oplossingsgericht;
  • Je werkt zeer nauwkeurig, gestructureerd ben administratief zeer sterk;
  • Je hebt een goede kennis van MS Office;
  • Je spreekt en schrijft zeer goed Nederlands en hebt een goede kennis van het Frans en Engels.
Onze klant biedt:
  • Een uitdagende functie in een financieel gezond en sterk groeiend bedrijf;
  • Mogelijkheden voor professionele ontwikkeling;
  • Een competitief salaris en extralegale voordelen.
Interesse? Solliciteer vandaag nog met referentienummer 06520-0012939398!Robert Half BV en Robert Half Project Sourcing BV verwerken de gegevens van sollicitanten die nodig zijn om de sollicitatieprocedure uit te voeren. Meer informatie over gegevensbescherming, in het bijzonder over uw rechten, vindt u op .

Robert Half