Administratief bediende aankoop
Robert Half
- Temse, Oost-Vlaanderen
- Vast
- Voltijds
- Ondersteuning van de Category Manager in de dagelijkse taken;
- De juistheid van aankoop- en verkoopprijzen in Navision;
- De dagelijkse bestellingen van non-stock artikelen en stock-artikelen;
- Voorraadbeheer;
- De voorbereiding van prijslijsten;
- Dagelijkse verwerking van bevestigde levertermijnen door leveranciers;
- Je fungeert als 1ste aanspreekpunt voor de klanten, leveranciers en onze interne diensten, zoals customer service, logistiek en sales en marketing en zoekt gericht naar oplossingen in samenspraak met de Category Manager.
- Je bent in het bezit van een Bachelor of kan een gelijkwaardige ervaring voorleggen;
- Indien je enige ervaring hebt als administratief bediende in aankoop is dat een plus;
- Je bent klantgericht, communicatief, commercieel en denkt oplossingsgericht;
- Je werkt zeer nauwkeurig, gestructureerd ben administratief zeer sterk;
- Je hebt een goede kennis van MS Office;
- Je spreekt en schrijft zeer goed Nederlands en hebt een goede kennis van het Frans en Engels.
- Een uitdagende functie in een financieel gezond en sterk groeiend bedrijf;
- Mogelijkheden voor professionele ontwikkeling;
- Een competitief salaris en extralegale voordelen.