Customer Service medewerker

Talentus

  • Jabbeke, West-Vlaanderen
  • Vast
  • Voltijds
  • 2 maanden geleden
  • Versneld solliciteren
Als Customer Service Medewerker ben jij het visitekaartje voor de Nederlandse en Belgische spelers en speel je een cruciale rol in hun ervaring bij onze klant.Welke taken dien je uit te voeren in deze job?
  • Eerste aanspreekpunt voor spelers uit Nederland en België;
  • Ondersteuning bij:
  • Registratie en verificatie;
  • Limietenbeheer en spelersprofielen;
  • Stortingen, uitbetalingen en promoties;
  • Technische en algemene ondersteuning;
  • Beantwoorden van vragen van Nederlandse en Franstalige spelers over spellen, promoties, betalingen en accounts;
  • Creëren van een positieve klantervaring via empathisch en oplossingsgericht contact;
  • Ondersteunen bij accountgoedkeuringen en verificaties;
  • Actief bijdragen aan klanttevredenheid en het imago van het platform.
Onze klant is een snelgroeiende Belgische onderneming die instaat voor de exploitatie van legale online kansspelwebsite.Hun betrokken en klantgerichte aanpak is het geheim achter hun succes en om de groei voort te zetten, zoeken wij voor hen enthousiaste nieuwe collega’s.Als Customer Service Medewerker ben jij het visitekaartje voor de Nederlandse en Belgische spelers en speel je een cruciale rol in hun ervaring bij onze klant.Welke taken dien je uit te voeren in deze job?
  • Eerste aanspreekpunt voor spelers uit Nederland en België;
  • Ondersteuning bij:
  • Registratie en verificatie;
  • Limietenbeheer en spelersprofielen;
  • Stortingen, uitbetalingen en promoties;
  • Technische en algemene ondersteuning;
  • Beantwoorden van vragen van Nederlandse en Franstalige spelers over spellen, promoties, betalingen en accounts;
  • Creëren van een positieve klantervaring via empathisch en oplossingsgericht contact;
  • Ondersteunen bij accountgoedkeuringen en verificaties;
  • Actief bijdragen aan klanttevredenheid en het imago van het platform.
Welk profiel komt in aanmerking voor deze job?
  • Klantgericht, empathisch en professioneel;
  • Stressbestendig en discreet met gevoelige informatie;
  • Vloeiend Nederlands;
  • Kennis van Frans of Engels is een plus;
  • Digitaal vaardig en snel in het leren van nieuwe systemen;
  • Flexibel inzetbaar (ook ’s avonds, in het weekend en op feestdagen);
  • Verantwoordelijk en betrouwbaar, ook bij zelfstandig werk;
  • Interesse of affiniteit met de kansspelwereld is een troef.
Wat krijg je allemaal terug voor al je inzet?
  • Grondige opleiding, startend met een intensieve inwerkweek op kantoor in Brugge;
  • Combinatie van thuiswerk en kantoordagen;
  • Stabiel werkrooster: 36 uur per week in een 6-op-4 schema;
  • Competitief loon afhankelijk van ervaring;
  • Maaltijdcheques van €8 per gewerkte dag (vanaf 6 maanden anciënniteit);
  • Ecocheques, hospitalisatieverzekering en een eindejaarspremie;
  • 30 verlofdagen: 20 wettelijke vakantiedagen + 10 feestdagen, vrij in te plannen;
  • Groeimogelijkheden binnen een dynamische en gereguleerde sector.

Talentus