
Administratief Medewerker + Planning
- Antwerpen
- Vast
- Voltijds
- Efficiënt inplannen van techniekers, rekening houdend met beschikbaarheid, locatie en aard van de opdrachten.
- Verwerken van technische aanvragen van klanten: analyseren van noden, opvolgen en administratief vastleggen.
- Opvolgen van onderdelen: techniekers informeren over welke stukken nodig zijn, deze onderdelen opzoeken en bestellen via SAP.
- Bestellingen plaatsen bij leveranciers in Duitsland, inclusief opvolging van leveringen die rechtstreeks bij de klant geleverd worden.
- Offertes opmaken in SAP en MS Word
- Proactief contact opnemen met klanten.
- Verzorgen van de facturatie op basis van uitgevoerde werken en geleverde onderdelen.
- Debiteurenbeheer: opvolging van openstaande facturen en klantcontact voor betaling.
- Algemene administratie rond klantendossiers en technische interventies.- Je spreekt vloeiend Nederlands, Frans en Engels.
- Je hebt ervaring met SAP – kennis van planning en offertes is een pluspunt.
- Je hebt een technisch inzicht of interesse in een technische omgeving.
- Je bent matuur, verantwoordelijk en werkt nauwkeurig.
- Snel schakelen, meedenken en problemen oplossen zijn voor jou vanzelfsprekend.
- Je bent assertief en klantgericht, met oog voor service en kwaliteit.- Je komt terecht in een kleine, stabiele KMO met een collegiale sfeer en korte communicatielijnen.
- Een afwisselende functie met verantwoordelijkheid en impact, maar zonder doorgroeimogelijkheden.
- Maaltijdcheques vanaf de start.
- Na vast contract: hospitalisatieverzekering, tandverzekering en bonus via CAO90.
- Vaste werkuren:
Maandag t.e.m. donderdag: 8u – 17u
Vrijdag: 8u – 14u30
- 40-urenweek, dus recht op ADV-dagen.
StepStone
Het spijt ons, maar deze recruiter accepteert geen sollicitaties uit het buitenland.