Administratief medewerker verhuur - polyvalent

Thuispunt Gent

  • Gent, Oost-Vlaanderen
  • Contract
  • Voltijds
  • 2 maanden geleden
Op zoek naar een administratief medewerker verhuur - polyvalentJe maakt deel uit van een team van administratieve medewerkers binnen de afdeling verhuur. Binnen de afdeling word je breed ingezet om wisselende behoeften en opdrachten op te vangen en uit te voeren. Het schakelen tussen verschillende opdrachten is essentieel waardoor een zeer gevarieerd takenpakket ontstaat. Enerzijds kan je permanente taken en opdrachten hebben, anderzijds tijdelijk opdrachten omwille van een plotse, onverwachte en tijdelijke vermeerdering van werk (bv. tijdelijke vervanging collega’s, pieken in werkbelasting, geplande extra opdrachten,….).De taken kunnen variëren van:Meewerken aan projectenFrontoffice takenMeedraaien in beurtrol/permanentiesysteem voor baliewerk (loketfunctie): Als eerste aanspreekpunt binnen de maatschappij voor het onthaal (balie) voor kandidaten (inschrijvingen, plaats op wachtlijst, allerlei informatievragen, ….) en huurders (vragen huurprijs, aanpassingen dossier, opzeggingen, waarborgen…).Meedraaien in beurtrol/permanentiesysteem voor beheren van mailbox van inkomende vragen van huurders en kandidaten.Backoffice opdrachtenAdministratieve verwerking en opvolging van kandidatendossiers naar aanleiding van eerstelijnsvragen.Administratieve verwerking en opvolging van huurdersdossiers voornamelijk opzeggingen, voorlopige afrekeningen en waarborgen.kandidaten- en/of huurdersdossiers registreren en administratief en inhoudelijk controleren en vervolledigen.het dossier/de opdracht analyseren en eventueel bijkomende informatie inwinnen.de contacten leggen die nodig zijn om de dossiers optimaal te behandelen of de opdrachten efficiënt uit te voeren.de correcte regelgeving, wetgeving en/of methodieken toepassen.de dossiers doorgeven naar de betreffende persoon/dienst/organisatie en eventueel terugkoppelen naar derden.controleren dat de behaalde resultaten voldoen aan de kwaliteitsvereisten.dossiers digitaal bewaren.fungeren als eerste aanspreekpunt met betrekking tot de uitgevoerde dossiers / de opdrachten.Het nodige studiewerk verrichten met betrekking tot het takenpakket:zich verdiepen in het werkveld en regelgeving/wetgeving opvolgenWat wordt van jou verwacht?Je combineert een diploma secundair onderwijs of gelijkwaardig met een eerste ervaring in administratie.Je hebt bij voorkeur ervaring in een sociale context.Je werkt je taken zelfstandig af en pakt de dagelijkse problemen vlot aan.Je vindt het belangrijk om efficiënt en nauwkeurig te werken.Je bent resultaatgericht en hebt het in je vingers om op een overzichtelijke manier te rapporteren.Je vindt het fijn om samen te werken met anderen.Je bent flexibel in het switchen tussen taken en bent stressbestendig.Je bent een empathisch persoon die zich klantgericht opstelt en over een vlotte pen beschikt.Wat bieden wij jou aan?Een uitdagende en gevarieerde job met een marktconforme verloning volgens barema C111-C112-C113.Een contract van bepaalde duur (5 maanden) met een glijdend uurrooster van 39uur/week.Een afwisselende job, met veel menselijk contact en heel wat eigen verantwoordelijkheden.De kans om je loopbaan in handen te nemen en je talent verder te ontwikkelen.Fietsvergoeding van 24 cent per kilometer (max. 30 kilometers per dag) of volledige terugbetaling openbaar vervoer.Maaltijdcheques van 8 euro per volledig gewerkte dag.Gratis hospitalisatieverzekering (Ethias); gezinsleden kunnen aansluiten tegen betaling.Groepsverzekering (Ethias) met mogelijkheid voor keuze gewaarborgd inkomen.Smartphone met abonnement via split billing of dienst gsm.Laptop.Vakantieregeling(voor voltijdse betrekking)o 20 wettelijke dagen – vrij te nemeno 3 extralegale feestdagen (dit zijn 2 januari, 11 juli en 26 december)o 7 extralegale verlofdagen – vrij te nemeno 4 rimpeldagen (afhankelijk van de leeftijd – gradueel vanaf 45 jaar)o 10 betaalde feestdageno 6 ADV dagen (39 u. per week)Selectieprocedure:stap 1: kennismakingsgesprekstap 2: afleggen van vaardigheidstestenstap 3: eindgesprek

Thuispunt Gent