Allround Medewerker Finance, HR en Legal

Go4Jobs

  • Vlaanderen
  • Interim
  • Voltijds
  • 2 dagen geleden
Wat wij van jou verwachtenJouw takenSamenwerken met de boekhouder en ondersteuning bieden bij diverse taken.
Beheren van onze sociale media kanalen.
Fungeren als aanspreekpunt binnen het team voor administratieve vereenvoudiging en digitalisatie van processen.
Boeken van aankoopfacturen.-Klanten en leveranciers te woord staan als aanspreekpunt.
-Geleidelijk aan de credit-control op je nemen na interne training.
-Taken van de boekhouder overnemen bij diens afwezigheid, zoals bankverrichtingen, orderbevestigingen en
kredietverzekeringen.
-Actief meedenken over optimalisatie en digitalisatie van bestaande processen.
-Assisteren van verschillende teams bij het vinden van IT-oplossingen binnen hun domein.
-Ondersteuning bieden aan HR waar nodig.VaardighedenZelfstandig, probleemoplossend en betrokken.
Energieke persoonlijkheid die goed kan multitasken.
Bachelor diploma Bedrijfsmanagement - Accountancy of een master diploma Handelswetenschappen (of gelijkwaardig).
Passie voor IT en gedrevenheid in het vinden van oplossingen voor digitalisatie.
Nauwkeurig en precies in het uitvoeren van taken.
Teamspeler die bijdraagt aan een efficiënte productflowWat jij mag verwachtenSectorAdministratiePlaats tewerkstellingTieltAlgemene infoDegelijke interne opleiding bij aanvang.
Evaluatiemomenten om samen de evolutie van de functie te bekijken.
Doorgroeimogelijkheden volgens interesse en kennis.
Werkzekerheid in een groeiend voedingsbedrijf.
Aantrekkelijk salaris en extralegale voordelen.
Leuke collega's, korte keten aankopen en af en toe een feestje.
Kennismaking met alle aspecten van het operationele proces.PraktischType contractVaste indienstname na interim

Go4Jobs