Administratief medewerker - Onthaalmedewerker

Page Personnel

  • Wilrijk, Antwerpen
  • € 30.000-38.400 per jaar
  • Vast
  • Voltijds
  • 7 dagen geleden
  • Versneld solliciteren
  • Je ontvangt bezoekers op een warme, professionele manier en bent hun eerste aanspreekpunt.
  • Je beheert de inkomende telefonie en zorgt voor een vlotte doorverwijzing.
  • Je volgt de algemene mailbox op en zorgt dat berichten bij de juiste collega's terechtkomen.
  • Je ondersteunt het salesteam met administratieve taken zoals het opmaken en verwerken van offertes, opvolgen van klantgegevens en rapportering.
  • Je bereidt vergaderingen voor en ondersteunt bij de praktische organisatie ervan.
  • Je zorgt voor de bestelling van kantoormateriaal en een vlot draaiend kantoor.
  • Je verwerkt administratie zoals onkostennota's en documenten nauwkeurig.
  • Je springt flexibel in waar nodig en neemt met plezier taken van collega's over.
  • Opmaken van offertes
  • Administratieve ondersteuning salesteam
Een uitdagende functie binnen een dynamische en sociale omgevingEen open en vlakke structuur waarin je flexibel en autonoom kunt werkenJe beschikt over een bachelordiploma of gelijkwaardige ervaring. * Je hebt ervaring als Office Assistant, Receptionist(e) of Administratief medewerker, idealiter met ondersteuning aan sales of commerciële teams.
  • Je bent vlot, klantgericht en behoudt steeds het overzicht.
  • Je bent nauwkeurig, goed georganiseerd en kan prioriteiten stellen.
  • Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en hebt een goede kennis van het Frans. Engels is een plus.
  • Je bent een echte teamspeler en werkt graag in een omgeving waar hard werken en plezier hand in hand gaan
Onze klant is een 100% Belgisch familiebedrijf dat al meer dan 50 jaar actief is in de bouwtechnische sector. Ze combineren vakmanschap met innovatie en dragen duurzaamheid hoog in het vaandel. Vanuit hun vestiging in Wilrijk bouwen ze aan een sterke internationale toekomst.
  • Je beschikt over een bachelordiploma of gelijkwaardige ervaring.
  • Je hebt ervaring als Office Assistant, Receptionist(e) of Administratief medewerker, idealiter met ondersteuning aan sales of commerciële teams.
  • Je bent vlot, klantgericht en behoudt steeds het overzicht.
  • Je bent nauwkeurig, goed georganiseerd en kan prioriteiten stellen.
  • Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en Frans. Engels is een plus.
  • Je bent een echte teamspeler en werkt graag in een omgeving waar hard werken en plezier hand in hand gaan.

Page Personnel