
Administratief Bediende Aanbestedingen
- Wetteren, Oost-Vlaanderen
- Vast
- Voltijds
- Je beheert de data van prijsaanvragen, offertes, publicaties, etc;
- Je vraagt bestekken op en analyseert ze;
- De voorbereiding van offertes en aanbestedingsdossiers hoort ook tot jouw verantwoordelijkheid;
- Je verzamelt de nodige attesten en documenten bij verschillende instanties;
- Tot op het einde volg je elke vraag goed om en haal je zo opdrachten voor de firma binnen!
- Je hebt bij voorkeur een Bachelorsdiploma met minstens één administratieve ervaring op zak;
- Je hebt een vloeiende kennis van het Nederlands en een goede basis Frans (voornamelijk begrip/ schriftelijk);
- Je kan vlot werken met MS Office;
- Het bijhouden van lijsten en deze stelselmatig afwerken zit in jouw aard;
- Je werkt erg nauwkeurig en volgt de zaken steeds goed op;
- Je werkt zelfstandig en kan de juiste prioriteiten stellen;
- Indien je technische affiniteit hebt is er een mogelijkheid om hierin verder door te groeien.
- Een administratieve rol waarbij je een absoluut spilfiguur bent in de groei van de firma;
- Een hecht team van collega's in een groeiomgeving;
- Een marktconforme verloning tussen 2500 en 3500 euro bruto;
- Een fulltime of parttime 4/5e functie;
- Mogelijkheid tot telewerk (1d/week);
- Maaltijdcheques van 8 euro per gewerkte dag;
- Eco-cheques;
- Doorgroei- en opleidingsmogelijkheden;
- 12 extra vakantiedagen (collectief verlof, gemiddeld 10 vrij te kiezen);
- Een vast contract na een geslaagde uitzendperiode.