
Helpdesk Daily Banking & Cera project (KBC) // start 22/09 // Nederlands (& Frans) // 2500br
- Berchem, Antwerpen
- Tijdelijk
- Voltijds
- Je staat in voor de eerstelijnsopvang van de binnenkomende telefoons, e-mails en chatgroepen op de helpdesk. Concreet beantwoord je vragen en je lost problemen op in verband met de installatie, de configuratie en het gebruik van de KBC-producten voor elektronisch bankieren op Windows, Mac, Tablet en smartphone.
- Op rustige momenten kan je tijdelijk ingezet worden op andere projecten zoals administratieve vragen en verwerkingen.
Tijdens deze periode is er een verhoogde instroom van telefoontjes van klanten die vragen hebben over de inhoud van het magazine of over hun lidmaatschap bij Cera.
Hierdoor ontstaat er tijdelijk extra werk op de klantendienst, waarvoor extra medewerkers worden ingezet. Het project is dus tijdelijk van aard.
Na afloop van het Cera-project is het de bedoeling dat je doorgroeit naar de dienst HDB.
- Je bent oplossingsgericht en PC vaardig.
- Je hebt interesse in online banking.
- Nederlands? Geen enkel probleem.
- Samen sterk! Dat is jouw motto.
- Fulltime tewerkstelling: roulerend shiftensysteem (3 weken daguren, 1 week late shift 13u30-22u)
- Zaterdagwerk van 09:00 - 17:00
- Je krijgt 3 maanden opleiding waarna je kan thuiswerken (3 dagen per week)
- Een toffe sfeer en oog voor persoonlijk welzijn.
- Marktconform loon (€2500 bruto) met extralegale voordelen (maaltijdcheques €8, fietsvergoeding, vergoeding treinabonnement en bijkomende premie's).
- Kwaliteit staat boven kwantiteit, want enkel zo kan je klanten goed verder helpen.