
Senior Helpdesk Engineer
- Sint-Gillis, Brussel
- € 2.500-4.000 per maand
- Vast
- Voltijds
- Verlenen van 1e en 2e lijn ondersteuning (incidenten, serviceaanvragen, toegang, apparatuur).
- Analyseren en oplossen van problemen met:
- Windows werkstations
- Active Directory
- Microsoft 365
- Basis netwerkproblemen
- Uitvoeren van standaardinstallaties met behulp van Microsoft Intune.
- Werken binnen een ITIL-framework (incident-, probleem- en wijzigingsbeheer).
- Communiceren met eindgebruikers via het portaal, e-mail, telefoon en aan het fysieke loket.
- Documenteren van procedures en bijdragen aan de verbetering van de dienstverlening.
- Fysieke aanwezigheid op kantoor indien operationeel vereist.
- Minstens 3 tot 5 jaar ervaring in IT-support (1e en 2e lijn).
- Sterke kennis van:
- Windows, Active Directory, Microsoft 365
- Intune (installatie & configuratie)
- Basis netwerkinzicht
- Goede kennis van de ITIL-principes (certificatie is een plus).
- Taalvereiste: Nederlands op C2-niveau (mondeling en schriftelijk).
- Goede beheersing van het professioneel Engels.
- Pluspunten: ervaring met macOS/iOS, en gewend zijn aan een omgeving met veel tickets.
- Locatie: Brussel
- Werkregime: Voltijds
- Werkmodel: Hybride (dagelijkse aanwezigheid op kantoor vereist bij opstart)
- Startdatum: ASAP
- Duur: Langdurig
- Werkuren: Maandag t.e.m. vrijdag, 9u - 17u