Administratief Bediende Facturatie

Select HR

  • Zwijndrecht, Antwerpen
  • Vast
  • Voltijds
  • 13 dagen geleden
  • Versneld solliciteren
Description de fonction Als Financieel medewerker ben je verantwoordelijk voor:
  • Uitvoeren van correcte en tijdige leveranciersbetalingen.
  • Het inboeken en betalen van expensenotes, bankafschriften.
  • Het nakijken van bankbalansen en rapportering hiervan.
  • Voorbereiden specifieke vragen externe audit.
  • Verzorgen van ad hoc taken en ondersteuning aan collega's binnen het team.
Profil
  • Je bent in het bezit van een bachelorsdiploma Accountancy en Fiscaliteit of gelijkaardig door ervaring.
  • Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en een goede kennis van het Engels.
  • Je kan vlot overweg met Excel.
  • Je bent een echte team-player die goed met deadlines kan omgaan.
  • Je kan nauwkeurig en zelfstandig werken.
Descriptif de l'organisation et du département Ben jij een ervaren Finance Administrator op zoek naar een nieuwe uitdaging? Wil je deel uitmaken van ons dynamische team op de Betalingsafdeling? Wij zijn momenteel op zoek naar een gedreven professional om ons team te versterken.OffreWat onze klant te bieden heeft?
  • Een mobiliteitsprogramma voor een gezonde balans tussen werk en privé.
  • Een permanent opleidingsaanbod dat persoonlijke en professionele ontwikkeling mogelijk maakt.
  • Een stimulerende, innovatieve werkplek met veel groeimogelijkheden.
  • Een op mensen gerichte werkomgeving met een sterke focus op het welzijn van onze medewerkers.
Heb jij interesse in deze vacature? Stuur zo snel mogelijk jouw CV naar lennert.legrand@selecthr.be!

Select HR