Administratief Bediende Facturatie
Select HR
- Zwijndrecht, Antwerpen
- Vast
- Voltijds
- Uitvoeren van correcte en tijdige leveranciersbetalingen.
- Het inboeken en betalen van expensenotes, bankafschriften.
- Het nakijken van bankbalansen en rapportering hiervan.
- Voorbereiden specifieke vragen externe audit.
- Verzorgen van ad hoc taken en ondersteuning aan collega's binnen het team.
- Je bent in het bezit van een bachelorsdiploma Accountancy en Fiscaliteit of gelijkaardig door ervaring.
- Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en een goede kennis van het Engels.
- Je kan vlot overweg met Excel.
- Je bent een echte team-player die goed met deadlines kan omgaan.
- Je kan nauwkeurig en zelfstandig werken.
- Een mobiliteitsprogramma voor een gezonde balans tussen werk en privé.
- Een permanent opleidingsaanbod dat persoonlijke en professionele ontwikkeling mogelijk maakt.
- Een stimulerende, innovatieve werkplek met veel groeimogelijkheden.
- Een op mensen gerichte werkomgeving met een sterke focus op het welzijn van onze medewerkers.