
Management Assistent
- Brussel
- Interim
- Voltijds
- Het organiseren van vergaderingen met klanten/prospects (intern en extern);
- Het voorbereiden van vergaderingen met klanten/prospects en ervoor zorgen dat de private banker over alle documenten en informatie beschikt die nodig zijn voor een goed verloop van de vergadering (rapporten, updates over lopende transacties, opvolging van opschortingen, controles en regularisaties van alle soorten, enz.);
- Deelnemen aan bepaalde vergaderingen met klanten op verzoek van de privébankier en in het kader van zijn of haar verantwoordelijkheden;
- Zorgen voor de voorbereiding en opvolging van klantencontracten (bijvoorbeeld portefeuillebeheerovereenkomsten, leningsovereenkomsten, enz.);
- Invoer en/of validatie in het banksysteem;
- Uitvoering en documentatie van banktests;
- Het invoeren van telefonische contacten en klantbezoeken in de systeemtools;
- Verzending van documenten voor archivering;
- Het voorbereiden van de acties voor het openen/sluiten van rekeningen;
- De administratieve opvolging van het openen/sluiten van rekeningen verzekeren;
- De ondersteunende teams informeren over de configuratie van de rapportage- en tariefvoorwaarden en de opvolging ervan verzekeren;
- In samenwerking met de persoon die verantwoordelijk is voor de fysieke archivering van de dossiers, zorgen voor de classificatie van alle documenten en klantinformatie;
- De conformiteit controleren van adressen (post, e-mail) en telefoonnummers in het systeem en de nodige correcties aanvragen;
- Vragen van klanten beantwoorden en de informatie doorsturen naar bankiers en klantverantwoordelijken;
- Klanten begeleiden in hun activiteiten in verband met online bankieren;
- Assisteren bij de jaarlijkse activiteiten van de privébankier.
- U hebt minstens een bachelordiploma in finance, economics of business administration of hebt aantoonbare ervaring in dit domein;
- Een relevante ervaring in een soortgelijke functie is een pluspunt;
- U hebt een uitstekende beheersing van gesproken en geschreven Frans en Nederlands. U hebt ook een zeer goede kennis van het Engels;
- U hebt IT-kennis, met name in MS Office (PowerPoint, Word, Excel);
- U bent communicatief, leergierig en houdt van een dynamische werkomgeving;
- U werkt zelfstandig, proactief, servicegericht en bent sterk in time management;
- U bent klantgericht en hebt gevoel voor vertrouwelijkheid.
- Een marktconform salaris;
- Een bekende en dynamishe werkomgeving;
- Een voltijds vast contract van 38 uur/week na een succesvolle interimperiode
- Talrijke extralegale voordelen (maaltijdcheques, terugbetaling van reiskosten, verzekeringen, enz.).