HR Office Assistant

Bright Plus

  • Leuven, Vlaams Brabant
  • Vast
  • Voltijds
  • 1 maand geleden
DescriptionVoor een consultancybedrijf in Leuven met specialisatie in hoogtechnologische profielen, zijn we op zoek naar een HR Office Assistant. Neem je ook graag een snel wijzigend en ruim administratief takkenpakket onder handen. Stop dan met zoeken en solliciteer vandaag nog op deze job!Je takenpakket als HR Office Assistant bestaat onder andere uit de volgende taken:Je verwerkt de administratie van medewerkers en beantwoordt vragen;Je plant en volgt opleidingen op, en coördineert payroll met het sociaal secretariaat;Je organiseert vergaderingen, evenementen en beheert vergaderzalen;Je beheert documenten, bestelt kantoorbenodigdheden en handelt communicatie af;Je sluit leasecontracten af, volgt bestellingen op en beheert onderhoud, schade en administratie van het wagenpark.ProfileHeb je nu het gevoel dat deze rol van HR Office Assistant iets voor jou kan zijn? Is de knop ‘solliciteer’ al aan het lonken?Kijk dan nog eventjes of je de volgende puntjes kan aanvinken.Administratie en HR kent geen of weinig geheimen voor jou;Je bent iemand communicatief, meedenkend en gaat graag proactief aan de slag;Je hebt een uitstekende kennis van het Nederlands en kan je vlot uitdrukken in het Engels;Je staat open voor een breed scala aan taken en pakt deze dynamische en gedreven aan.CompanyJe zal terechtkomen in een toonaangevend consultancybedrijf dat gespecialiseerd is in het ter beschikking stellen van hoogtechnologische profielen. Ze staan bekend om hun dynamische en vooruitstrevende werkomgeving, waar creativiteit en teamwork centraal staan.

Bright Plus