
Customer Service specialist
- Mechelen, Antwerpen
- Tijdelijk
- Voltijds
- A-Z beheer van de logistieke flow van bestellingen — van aankoop tot installatie bij de klant (ziekenhuizen, artsen, …);
- Dagelijkse communicatie met leveranciers, interne teams en klanten over lever statussen en deadlines;
- Verwerken van de benodigde verzenddocumenten, attesten en borgstellingen, en ondersteun bij planning en installatie;
- Coördinatie van transporten met externe partners;
- Onderhouden en actualiseren logistieke databestanden (artikelinfo, prijzen…)
- Meewerken aan diverse verbeteringsprojecten
- A-Z beheer van de logistieke flow van bestellingen — van aankoop tot installatie bij de klant (ziekenhuizen, artsen, …);
- Dagelijkse communicatie met leveranciers, interne teams en klanten over lever statussen en deadlines;
- Verwerken van de benodigde verzenddocumenten, attesten en borgstellingen, en ondersteun bij planning en installatie;
- Coördinatie van transporten met externe partners;
- Onderhouden en actualiseren logistieke databestanden (artikelinfo, prijzen…)
- Meewerken aan diverse verbeteringsprojecten
- Bachelordiploma of gelijkwaardig door ervaring.
- Georganiseerd, nauwkeurig en oog voor detail.
- Communicatieve teamplayer.
- Flexibel en sterk in multitasking.
- Resultaatgericht, pragmatisch en klantgericht.
- Nederlandstalig, met goede kennis van het Engels.
- Goede kennis Frans is zeker een troef
- Goede kennis Excel, word en bij voorkeur een bepaald ERP systeem (bv: MS D365 of SAP)
- Je maakt deel uit van een jong en dynamisch team waarin je je verder kunt ontwikkelen.
- Een tijdelijk contract met oog op vaste aanwerving op onze nieuwe locatie in het hartje van Mechelen.
- Een uitdagende omgeving waar welzijn en resultaten hand in hand gaan.
- Competitief loon aangevuld met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, een AG groepsverzekering, een DKV hospitalisatieverzekering, koopkrachtpremie en ecocheques.