
Administratief orderverwerker
- Tongeren, Limburg
- € 2.800-3.500 per maand
- Vast
- Voltijds
- Je staat in voor de controle van de ontvangen bestellingen en doet de voorbereiding voor de verwerking van deze bestellingen naar het magazijn toe;
- Je werkt nauw samen met je collega’s van de logistieke afdeling en aan het einde van het logistiek proces zorg je voor de facturatie naar de klanten.
- Je staat in voor een correcte administratieve verwerking van de routing van de chauffeurs, de eventuele retours en het leeggoed.
- Samen met je collega’s ben je telefonisch of via mail, een aanspreekpunt voor klanten met betrekking tot hun bestellingen.
- Verder verzorg je samen met je collega’s de verwerking van mogelijke informatie-aanvragen, van je collega’s binnen ons bedrijf.
- Je staat in voor de controle van de ontvangen bestellingen en doet de voorbereiding voor de verwerking van deze bestellingen naar het magazijn toe;
- Je werkt nauw samen met je collega’s van de logistieke afdeling en aan het einde van het logistiek proces zorg je voor de facturatie naar de klanten.
- Je staat in voor een correcte administratieve verwerking van de routing van de chauffeurs, de eventuele retours en het leeggoed.
- Samen met je collega’s ben je telefonisch of via mail, een aanspreekpunt voor klanten met betrekking tot hun bestellingen.
- Verder verzorg je samen met je collega’s de verwerking van mogelijke informatie-aanvragen, van je collega’s binnen ons bedrijf.
- Je beschikt over een bachelor-niveau met enkele jaren relevante ervaring;
- Je hebt goede communicatieve vaardigheden en kan klanten zowel in het Nederlands als in het Frans te woord staan;
- Je bent hands-on en in staat om zelfstandig te werken;
- Omgaan met een grote hoeveelheid informatie die snel en nauwkeurig verwerkt dient te worden schrikt je niet af maar vind je een ‘challenge’;
- Je kan ‘focus’ behouden in een drukkere werkomgeving;
- Je hebt een flexibele ingesteldheid en werkt volgens een wekelijks wisselend rooster (ochtend-namiddag).
- Een voltijdse functie van maandag tot vrijdag in een wisselend rooster in een filevrije omgeving;
- Je kan werken met glijtijden, dit in samenspraak met je collega's;
- Als allround administratief medewerker ontvang je een aantrekkelijk brutoloon tussen de €2800 en €3500 afhankelijk van jouw ervaring;
- Dit zal worden aangevuld met extralegale voordelen;
- Daarnaast heb je recht op 20 wettelijke vakantiedagen, deze zijn vrij te kiezen, je bent niet gebonden aan een collectieve sluiting.