Voor een internationaal familiebedrijf in Gent zijn wij op zoek naar een leveranciersboekhouder. Dit omvat een tijdelijke functie voor de periode oktober 2025 - januari 2026.Als leveranciersboekhouder bestaat je takenpakket hoofdzakelijk uit:
de correcte en tijdige verwerking van de inkomende facturen
een vlotte communicatie met leveranciers en interne afdelingen
Concreet betekent dit:
Dagelijks inboeken en verwerken van aankoopfacturen.
Opvolgen van de digitale goedkeuringsflow van facturen.
Beheer en controle van leveranciersgegevens.
Fungeren als aanspreekpunt voor leveranciers en interne afdelingen voor alles rond leveranciersboekhouding.
Indienen van periodieke aangiftes zoals btw, intracommunautaire opgaven, Intrastat en Prodcom.
Administratieve ondersteuning binnen de financiële afdeling.
Je rapporteert rechtstreeks aan de Financiële Manager België.
Wat wij van jou vragen:
Je beschikt idealiter over een diploma in boekhouding.
Heb je geen diploma in boekhouding, maar een gedegen ervaring? Ook dan kom je zeker in aanmerking!
Je werkt nauwkeurig, zelfstandig en georganiseerd.
Je bent communicatief en klantgericht.
Je kan vlot overweg met MS Office (vooral Excel).
Ervaring met een ERP-systeem is een plus (bijv. SAP, Navision, etc.).
Je spreekt vlot Nederlands.
Wat wij jou bieden:
Een gevarieerde en verantwoordelijke tijdelijke functie in een internationaal en groeiend bedrijf.
Een collegiale werksfeer met ruimte voor initiatief.
Mogelijkheid tot professionele ontwikkeling en opleiding.
Marktconform salaris met bijkomende voordelen.
Wat denk je? Klaar voor deze nieuwe uitdaging? Aarzel niet langer en solliciteer meteen! Wij nemen spoedig contact met je op!