
Office Manager - Antwerpen Noord
- Antwerpen
- Vast
- Voltijds
- Je staat in voor het onthaal van onze klanten, zowel telefonisch als op kantoor
- Je bent verantwoordelijk voor het opvolgen en indienen van opgemaakte fiscale en boekhoudkundige aangiftes (hiervoor krijg je een degelijke opleiding)
- Je bent administratief vaardig aangezien je instaat voor het opmaken van opdrachtbrieven, klantenfiches...
- Je regelt de goede werking binnen het kantoor
- Indien je interesse hebt om meer stappen te zetten binnen de wereld van boekhouding kan je zelf starten met basis boekhoudkundige taken (is geen must!)
- Je beheert de agenda voor de kantoor-en dossierverantwoordelijken
- Je houdt de database up to date
- Je bezit een diploma secundair onderwijs (liefst in richting handel, boekhouden, secretariaat,…)
- Je bent administratief sterk en kan daarbij zeer nauwkeurig en ordelijk werken
- Je bent communicatief, bij voorkeur Nederlandstalig
- Je hebt een teamgeest
- Je bent 'digital minded' en deinst niet terug om nieuwe software te ontdekken. Daarnaast is het MS-office pakket jou niet vreemd (word, outlook en Excel zijn hierin het belang
- We geven je een moderne werkomgeving waar ook de digitalisering volop op punt staat
- Je werkt 40 uur per week en geniet van 12 extra ADV-dagen bovenop je wettelijke vakantie.
- Je werkuren zijn bespreekbaar tussen, permanentie moet verzekerd zijn tussen 8u30 en 17u30.
- Een aantrekkelijk salaris aangevuld met een netto vergoeding
- Hospitalisatieverzekering en groepsverzekering
- Maaltijdcheques
- Één grote Fiduplan familie met kennis en expertise waar jij op kan rekenen