
Administratief medewerker identiteits- en toegangsbeheer (m/v/x)
- Sint-Gillis, Brussel
- Tijdelijk
- Voltijds
- Toegangsbeheer: Je zorgt voor een veilige en efficiënte toegang tot onze systemen en gegevens voor alle gebruikers, in overeenstemming met de nieuwste wetgeving rond cyberveiligheid. Je bepaalt en controleert de toegangsrechten voor onze applicaties en zorgt voor een duidelijke rolverdeling binnen de organisatie.
- Gebruikersondersteuning: Je werkt nauw samen met eindgebruikers en staat klaar om hen te helpen met hun toegangsvragen en gerelateerde problemen.
- Systeemprestaties: Je houdt een oogje in het zeil op de werking van onze systemen en grijpt in als er iets misloopt.
- Risicobeheer: Je begeleidt en documenteert risicoanalyses en volgt informatieveiligheidsrisico's op samen met risico-eigenaars. Je zorgt waar nodig voor een efficiënte en tijdige reactie.
- Documentatie en beheer: Je legt onze processen vast volgens interne richtlijnen en zorgt voor een heldere en consistente communicatie over onze dienstverlening rond identiteits- en toegangsbeheer. Je houdt de documentatie actueel en in lijn met de geldende normen en wetgeving, en zorgt voor correct documentbeheer.
- Projectbijdrage: Je werkt mee aan langetermijnprojecten om onze tools rond identiteits- en toegangsbeheer en onze algemene beveiligingsomgeving te versterken. Je volgt hierbij de acties in de veiligheidsplanning mee op en assisteert bij het toezicht op de administratie van veiligheidsmachtigingen en het efficiënt beheren van de processen.
- Je ontwikkelen: Je competenties ontwikkelen in functie van je eigen noden en de noden van je organisatie.
- Oplossingsgericht zijn: Problemen positief benaderen en oplossingen voorstellen en uitvoeren.
- Resultaatgericht zijn: Beslissingen nemen en acties uitvoeren om resultaten te behalen en er de verantwoordelijkheid voor nemen.
- Samenwerken: In team werken, professionele relaties opbouwen en kennis delen om de gezamenlijke doelen te bereiken.
- Een vlotte beheersing van het Frans is een pluspunt, gezien de tweetaligheid binnen de federale overheid.
- Je hebt ervaring met procesbeheer en beleidsdocumentatie of je bent bereid om deze vaardigheden te ontwikkelen.
- Je hebt bij voorkeur projectmanagementvaardigheden.
- Je werkt nauwkeurig, gedreven, teamgericht en zelfstandig.
- Een inhoudelijk interessante en zinvolle job, waarmee je bijdraagt tot de kwaliteitsvolle huisvesting van 66.000 federale ambtenaren, het beheer van bijzondere architecturale sites en de verduurzaming van de federale vastgoedportefeuille.
- Je huidige salarispakket (zie je oorspronkelijke organisatie)
- Goede balans tussen werk en privé
- Glijdende werkuren in een 38-uren week (voor voltijds werk)
- Mogelijkheid tot telewerk
- 26 jaarlijkse verlofdagen en 12 dagen recuperatieverlof
- Gesloten tussen Kerst en Nieuwjaar
- Ter beschikkingstelling van een GSM met abonnement en een laptop
- Uitgebreid opleidings- en leeraanbod (te volgen tijdens de werkuren)
- Gratis woon-werkverkeer met het openbaar vervoer en/of de mogelijkheid van een fietsvergoeding.
- Je werkt in een aangename omgeving dicht bij het Brussel Zuid en naast Louizalaan.
- Analyse van de competenties en de motivatie op basis van het cv en de motivatiebrief: gelieve je kandidatuur te beargumenteren op basis van de functiebeschrijving en om waar nodig je relevante vaardigheden te benadrukken
- Gesprek (max. 1 uur): bespreking van je profiel, je competenties, je motivatie, je ervaring en je interesse voor de opdracht
Deze jobaanbieding is een . Deze opdrachten zijn tijdelijk en voorbehouden voor statutaire ambtenaren en ambtenaren met een contract van onbepaalde duur van de van dit netwerk.Om je kandidaat te stellen, stuur je een motivatiebrief EN een recent cv ten laatste op 1 oktober 2025 naar .Extra infoDe deelnemende organisaties van het Talent Exchange-netwerk zetten zich in voor diversiteit. Dit vertaalt zich in het aanmoedigen van talent met respect voor verscheidenheid, onafhankelijk van afkomst, gender, leeftijd, een eventuele handicap, levensbeschouwing,...