
Payroll Expert
- Tessenderlo, Limburg
- Vast
- Voltijds
Als nieuwe Payroll Expert vervul je een essentiële rol binnen het HR-team. Je zorgt ervoor dat de payrollprocessen vlekkeloos verlopen en de medewerkers zich volledig kunnen richten op hun werk. Jouw takenpakket ziet er als volgt uit:
- Je beheert en verwerkt de maandelijkse payroll voor 140 collega's, waaronder bedienden, arbeiders en expats, in samenwerking met Partena. Correcte en tijdige uitvoering is jouw prioriteit!
- Je fungeert als SPOC (Single Point of Contact) voor onze payrollpartners en stemt payroll af met ons accountingteam.
- Je coördineert en analyseert de tijdregistratie via Protime en ondersteunt medewerkers bij operationele vragen.
- Je bent verantwoordelijk voor nauwkeurige HR-administratie, zoals onboarding/offboarding, het beheer van personeelsdossiers en rapportages.
- Samen met externe partners sta je in voor de begeleiding en administratieve opvolging van onze expats.
- Je behandelt vragen over sociale wetgeving en zorgt dat sociale documenten en timesheets correct worden voorbereid.
- Je volgt ontwikkelingen in de payrollwetgeving op en denkt mee over kleine optimalisaties.
- Fleetbeheer
Het ideale profiel is pragmatisch, hands-on en beschikt over een analytische mindset. Herken jij jezelf in onderstaande punten?
- Ervaring & opleiding:
- Je hebt een bachelordiploma of een sterke ervaring in payroll.
- Ervaring met expat-administratie is een must en is écht jouw sterkte!
- Ervaring met internationale payrollprocessen (FR, UK, IT...) is een plus
- Talenkennis: Je spreekt vlot Nederlands en Engels; basiskennis van het Frans is een mooie troef.
- Systemenkennis: Ervaring met Protime, Excel en andere payrollsystemen is een plus.
- Eigenschappen: Je bent nauwkeurig, pragmatisch, hands-on, en neemt eigenaarschap over jouw verantwoordelijkheden
- Je krijgt energie van een operationele functie.
Bij onze klant krijg je niet alleen een uitdagende rol, maar ook een aantrekkelijk pakket aan voordelen:
- Aantrekkelijk loonpakket naargelang jouw ervaring.
- Extra voordelen: hospitalisatie- en groepsverzekering, maaltijdcheques, ecocheques, fietslease én een jaarlijkse bonus!
- Work-life balance: Flexibele werkuren (start tussen 7.30 en 9.30 uur, einde vanaf 16.00 uur), een 40-uren werkweek inclusief 12 extra ADV-dagen en de mogelijkheid tot 2 dagen thuiswerk na inwerkperiode.
- Een warm en professioneel HR-team dat jouw expertise waardeert en ondersteunt!