Fungeren als inhoudelijk expert van het product binnen de organisatie.Coördineren van productintroducties en marktintroductiestrategieën.Vertalen van internationale productdocumentatie naar lokale toepassingen.Ontwikkelen en geven van trainingen aan sales en interne teams.Monitoren van markttrends, concurrentie en klantfeedback.Ondersteunen van contentcreatie rond het product en de campagnes.Word hét aanspreekpunt en expert voor een product binnen de FMCG-sector.Speel een sleutelrol in projecten die impact hebben op consumenten en de markt.Bachelor/Graduaat in een marketing gerelateerde richting.+- 3 jaar ervaring in product-, marketing- of trainingsrollen.Affiniteit met consumentenproducten en gebruikservaring.Sterke analytische en communicatieve vaardigheden.Vloeiend in Nederlands, goed in het Frans en het Engels.Actief in de FMCG-sector.Innovatief en consumentgericht productportfolio.Sterke focus op klantbeleving en kwaliteit.Dynamische en gepassioneerde werkomgeving.Flexibele en hybride werkstructuur.Strategisch belangrijke rol binnen een innovatief FMCG-bedrijf.Dynamisch team met korte communicatielijnen.Opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden.Flexibele werktijden en hybride werkopties.Een functie waarin strategie, marketing en consumenteninzichten samenkomen.