Commercieel administratief bediende

Tempo-Team

  • Brussel
  • Vast
  • Voltijds
  • 1 maand geleden
Als commercieel administratief bediende ben je verantwoordelijk voor de commerciële en administratieve ondersteuning van bestaande en potentiële klanten, in nauwe samenwerking met de account managers. Dit houdt in dat je zorgt voor de administratieve afhandeling van inkomende klantenvragen. Je maakt prijsoffertes op en je volgt die ook verder op. Je ondersteunt het order entry team, je volgt levertermijnen bij leveranciers op, etc. Telefonische prospectie bij gerichte commerciële acties behoort ook tot jouw takenpakket. ...Als commercieel administratief bediende ben je verantwoordelijk voor de commerciële en administratieve ondersteuning van bestaande en potentiële klanten, in nauwe samenwerking met de account managers. Dit houdt in dat je zorgt voor de administratieve afhandeling van inkomende klantenvragen. Je maakt prijsoffertes op en je volgt die ook verder op. Je ondersteunt het order entry team, je volgt levertermijnen bij leveranciers op, etc. Telefonische prospectie bij gerichte commerciële acties behoort ook tot jouw takenpakket.ervaring1-3 jaartaken
  • Dispatchen / telefooncentrale
  • Polyvalent administratief werk
  • Klanten en prospecten contacteren
  • Kwaliteitscontroles uitvoeren
  • Opleidingen geven
  • Vragen beantwoorden klanten
jouw aanbodWie is onze ideale commercieel administratief bediende?- Ervaring in een commerciële administratieve functie is vereist. Een stage van enkele maanden is, mits een goede referentie, ook voldoende.
- Als commercieel administratief bediende beschik je over een uitstekende kennis van Nederlands en Frans. Je kan je plan trekken in het Engels.
- Een goede kennis van MS Office, voornamelijk Excel is belangrijk (basisformules kunnen gebruiken en grafieken kunnen maken). Kennis van SAP is een sterke troef.
- Je leert graag bij en weet van aanpakken.
- Commercieel, klantgericht, flexibel en stressbestendig.
- Nauwkeurigheid is ook heel belangrijk als je bijvoorbeeld offertes opmaakt.
- Waar wij ook heel veel belang aan hechten is team spirit. Ons huidige team bestaat uit ervaren medewerkers en schoolverlaters.opleiding
  • Professionele bachelor
Ons aanbodWat kan jij van ons verwachten?- Een stabiel, financieel onafhankelijk en een gezond, groeiend bedrijf.
- Diverse interne en externe trainingen voordat je in jouw functie start.
- Verantwoordelijkheid en ruimte om jezelf verder te ontwikkelen.
- Een aantrekkelijk salarispakket met ruime extralegale voordelen zoals:
- Een bonusregeling, een groeps- en hospitalisatieverzekering
- Ecocheques
- Eindejaarspremie (13de maand)Wat kan tempo-team jou nog bieden?
- Werken via Tempo-Team, dat is ook jezelf een plezier doen! Op het werk, met je collega's of erbuiten. Door te werken via Tempo-Team kan je genieten van de `Team Deals'. Dat zijn veel kortingen en voordelen bij winkels, online shops, hotels, pretparken, bioscopen en meer. Keuze genoeg!
- Vlotte en correcte loonadministratie en dus steeds tijdig & wekelijks jouw loon.
- Charlotte en Katrien volgen jouw traject persoonlijk mee op, zo kan je met al jouw vragen steeds bij ons terecht.bedrijfsprofielWij zijn wereldwijd marktleider en innovator op het gebied van elektrificatie, koppeling en automatisering op weg naar een slimme wereld. Onze specialisten in Zaventem ondersteunen onze klanten met hun kennis van producten, componenten, systemen, cloud-gebaseerde digitale oplossingen en diensten tot aan specifieke ontwikkelingen. Wij hebben een uitgebreid aanbod dat gaat van netbeheer tot intelligente automatiseringsoplossingen, van gebouwautomatisering en besturingssystemen, van besturing tot sensoren....Toon minderToon meerWij zijn wereldwijd marktleider en innovator op het gebied van elektrificatie, koppeling en automatisering op weg naar een slimme wereld. Onze specialisten in Zaventem ondersteunen onze klanten met hun kennis van producten, componenten, systemen, cloud-gebaseerde digitale oplossingen en diensten tot aan specifieke ontwikkelingen. Wij hebben een uitgebreid aanbod dat gaat van netbeheer tot intelligente automatiseringsoplossingen, van gebouwautomatisering en besturingssystemen, van besturing tot sensoren.Het sollicitatieprocesBenieuwd hoe het sollicitatieproces verloopt? Ontdek hier hoe wij je helpen om de job binnen te halen.1 van 5Je solliciteertYess! Je hebt een job gevonden die bij je past! Solliciteer snel met je My Jobspace-account en motiveer waarom jij de perfecte kandidaat bent.2 van 5We nemen contact met je op!We bevestigen jouw sollicitatie per mail. Zo weet jij dat wij aan de slag gaan met jouw sollicitatie. We bekijken snel of je sollicitatie voldoet aan de eisen van de vacature.3 van 5Je komt in aanmerking voor de job!Als je sollicitatie in aanmerking komt, nemen we snel contact met je op. We overlopen samen je cv en bespreken de volgende stappen. (Een gesprek, testings, een rondleiding...)4 van 5We bespreken je kandidatuur met de klantWe bespreken jouw sollicitatie en cv met onze klant en geven aan waarom wij jou de perfecte kandidaat vinden. Zodra de klant zijn goedkeuring geeft, brengen we jou snel het goede nieuws.5 van 5Proficiat! Je hebt de job.Zijn de klant en jij zelf enthousiast? Yes! Dan is het tijd om je contract te tekenen. Gefeliciteerd! We bereiden je hierna goed voor op je eerste werkdag.Neem contact met ons opVragen? Neem contact met ons op.CCCaroline, Charlotte en KatrienGerelateerde jobs
  • Brussel 1, Brussels Hoofdstedelijk Gewest
  • Tijdelijk
Voor onze klant gelegen in hartje Brussel zijn we op zoek naar een gemotiveerd commercieel bediende. Je komt terecht in een dynamisch team waar een goede teamspirit centraal staat!Jouw taken:¿ het beantwoorden van vragen van klanten en het oplossen van problemen van begin tot eind¿ het identificeren van zakelijke kansen¿ het onderhouden van klantencontact via e-mail en telefoon¿ de operationele verwerking van de aanvraag van de klant¿ ervoor zorgen dat deGepubliceerd 7 maart 2024Voor onze klant gelegen in hartje Brussel zijn we op zoek naar een gemotiveerd commercieel bediende. Je komt terecht in een dynamisch team waar een goede teamspirit centraal staat!Jouw taken:¿ het beantwoorden van vragen van klanten en het oplossen van problemen van begin tot eind¿ het identificeren van zakelijke kansen¿ het onderhouden van klantencontact via e-mail en telefoon¿ de operationele verwerking van de aanvraag van de klant¿ ervoor zorgen dat de
  • Zaventem, Vlaams-Brabant
  • Tijdelijk met uitzicht op vast
Is commercieel werk helemaal jouw ding? Plan je graag bezoeken in voor de vertegenwoordigers? Ben je daarnaast ook graag bezig met bestellingen en de opvolging ervan? Dan is dit de ideale job voor jou! Als commercieel bediende sta je dagelijks in contact met je klanten. Je ondersteunt de accountmanagers in hun commerciële activiteiten. Je bent dus communicatief sterk en je bouwt graag relaties uit met klanten. Je houdt van bellen en maakt er je missie vanGepubliceerd 6 maart 2024Is commercieel werk helemaal jouw ding? Plan je graag bezoeken in voor de vertegenwoordigers? Ben je daarnaast ook graag bezig met bestellingen en de opvolging ervan? Dan is dit de ideale job voor jou! Als commercieel bediende sta je dagelijks in contact met je klanten. Je ondersteunt de accountmanagers in hun commerciële activiteiten. Je bent dus communicatief sterk en je bouwt graag relaties uit met klanten. Je houdt van bellen en maakt er je missie van
  • Brussel 21, Brussels Hoofdstedelijk Gewest
  • Tijdelijk met uitzicht op vast
Als voltijds adviseur werk je 40 uur per week waardoor je 32 dagen verlof hebt. Je werkt met wisselende uren (tussen 8u en 22u 's avonds) en je kan 2 dagen per week thuis werken (als je de avondshift hebt, werk je ook thuis). Je krijgt een grondige opleiding van 7 weken zodat jij helemaal klaar bent voor je nieuwe job. Aantrekkelijk loon met maaltijdcheques, onkostenvergoeding, terug betaling openbaar vervoer en hospitalisatie- en groepsverzekering! Ook deGepubliceerd 29 februari 2024Als voltijds adviseur werk je 40 uur per week waardoor je 32 dagen verlof hebt. Je werkt met wisselende uren (tussen 8u en 22u 's avonds) en je kan 2 dagen per week thuis werken (als je de avondshift hebt, werk je ook thuis). Je krijgt een grondige opleiding van 7 weken zodat jij helemaal klaar bent voor je nieuwe job. Aantrekkelijk loon met maaltijdcheques, onkostenvergoeding, terug betaling openbaar vervoer en hospitalisatie- en groepsverzekering! Ook deJobs per mailSnel en makkelijk gepaste jobs ontvangen in jouw mailbox? Wanneer jij wil? Dat kan met de Tempo-Team Job Agent!E-mailadres*FrequentieVerzendenIk ga akkoord met het gebruik van mijn gegevens voor het versturen van Job Agent-mails..Je Job Agent werd succesvol aangemaakt.Jouw motivatieSolliciteerContracttypeContracttypeJobs per sectorJobs per sectorContacteer onsContacteer onsMy JobspaceMy JobspaceTempo-TeamOp zoek naar tijdelijk werk als interim of een vast contract? Of zoek je de beste studentenjobs of een flexijob? Of je nu net van de schoolbanken komt of al heel veel ervaring hebt, wij doen er alles aan om zo snel mogelijk de uitdaging te vinden die bij je past.Tempo-Team nv (BTW BE0428.327.551), Tempo-Team at Home nv (BTW BE0467.127.056), Tempo-Team Construct nv (BTW BE0632.585.993) en Tempo-Team Professionals nv (BTW BE0434.480.717), allen gevestigd in Access Building, Keizer Karellaan, 586 bus 8 te 1082 Brussel

Tempo-Team