Medisch administratief medewerker
De spoorwegen
- Hasselt, Limburg
- Contract
- Voltijds
- Je analyseert en controleert de aanvragen voor medische toelatingen. Voor de aanvragen in het kader van de verplichte verzekering volg je de bestaande procedures, regels en termijnen bepaald door het RIZIV. Voor aanvragen die onder het toepassingsgebied van het Sociaal Fonds vallen houd je je aan de interne regels.
- Je identificeert, analyseert en signaleert noodzakelijke aanpassingen aan de gebruikte IT-applicaties bij veranderingen in de regelgeving/procedures en bij anomalieën.
- Voor vragen die buiten de bevoegdheid van het contact center vallen, geef je op de afgesproken wijze professionele antwoorden aan de aangeslotenen (via mail, via de post of telefonisch).
- Je bent verantwoordelijk voor een kwalitatieve behandeling en opvolging van de dossiers die aan jou zijn toegewezen.
- Je werkt samen met je collega's en de adviserend-arts om een uniforme en efficiënte dienstverlening te garanderen.
- Je voert een aantal ondersteunende taken uit die noodzakelijk zijn voor of bijdragen tot de vlotte werking van de dienst.
- Je onderhoudt en werkt continu je kennis bij van de interne en externe reglementering/procedures en van de gebruikte IT-toepassingen binnen het domein om de kwaliteit van je dienstverlening te optimaliseren en een uniforme toepassing van de regelgeving te verzekeren.
- Je bent in het bezit van een professionele bachelor of beschikt over een gelijkwaardige ervaring. Daarnaast heb je interesse in het domein van gezondheidszorgen.
- Je kan vlot werken met de MS Office toepassingen voornamelijk met Word en Excel;
- Je beheerst perfect het Nederlands, zowel schriftelijk als mondeling.
- Ervaring en/of interesse in het domein van gezondheidszorgen.
- Kennis van de regelgeving in de gezondheidszorg van het RIZIV
- Je begrijpt het belang van procedures (reglementering, voorschriften, instructies, enz.) voor de werking van het bedrijf en past ze correct toe. Bovendien werk je je kennis van de gebruikte procedures, regels en IT-toepassingen actief bij.
- Je levert een efficiënte en professionele service aan onze klanten. Je hebt aandacht voor vragen en klachten van klanten en reageert adequaat.
- Je hebt verantwoordelijkheidsgevoel en werkt zelfstandig, zonder je collega's uit het oog te verliezen
- Je behandelt medische informatie vertrouwelijk en past de deontologische regels correct toe;
- Je staat open voor veranderingen, nieuwe informatie en andere meningen en je kunt je snel aanpassen.
- Je werkt nauwkeurig en gestructureerd en bent in staat gegevens te verwerken en te verzamelen om een probleem op te lossen.
- Een contract bepaalde duur van 1 jaar in een innovatief en dynamisch bedrijf;
- Een interessante functie met de mogelijkheid om initiatieven en verantwoordelijkheden te nemen en waarin je de kans krijgt om jouw kennis en vaardigheden te ontwikkelen en uit te breiden;
- Extra legale voordelen (hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques, enz.);
- Variabele werkuren en mogelijkheid tot telewerken (max 3 dagen per week);
- Een treinabonnement op het volledige Belgische netwerk.
- Stel je kandidaat via deze link :
- Als je na screening van jouw cv en sollicitatiebrief voldoet aan het profiel dat wij zoeken, word je gevraagd een niet-eliminerende redeneertesten en een online persoonlijkheidsvragenlijst in te vullen.
- Vervolgens word je uitgenodigd voor een online-interview waarin jouw belangstelling voor de functie en jouw vaardigheden en ervaring nader worden beoordeeld.
- Als jij de kandidaat bent die wij zoeken, moet je ons nog enkele documenten bezorgen (jouw diploma, strafblad, ...).
- Klaar voor je eerste werkdag!
Zoë Mbeka
T. 02/432 28 72
M.Over de inhoud van de job:
Inge Vandekerckhove
T.+32 (0)2 525 25 74
M. :Hasselt, BEHR & wellbeingGeen ervaringVoltijdsHasselt“Mensen helpen, daar doe ik het voor.”Leen Vanden Bussche, HR officer bij NMBS“Het beweegt bij NMBS.”Maude, HR Business Partner bij NMBS