
Customer Service Medewerker
- Zaventem, Vlaams Brabant
- € 2.500-2.800 per maand
- Vast
- Voltijds
- Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten en leden via telefoon en helpt hen met al hun vragen en problemen.
- Je beheert de algemene mailbox en zorgt ervoor dat inkomende bestellingen en vragen snel worden verwerkt.
- Je verwerkt en volgt nationale en internationale bestellingen op in ons IT-systeem (IDOS) en communiceert hierover via ons interne berichtensysteem.
- Je verwerkt handmatige bestellingen en zorgt voor duidelijke communicatie met de klant.
- Je volgt de online chat op onze website en beantwoordt vragen snel en efficiënt.
- Interne bestellingen en leveringen: Je verwerkt postpakketten (inpakken, voorraad aanpassen, etiketteren en klaarmaken voor verzending), helpt met het aanmaken van cadeaucheques (Floral Vouchers), en verwerkt interne bestellingen van Fleurop-Interflora en groothandel Prunus. Ook help je twee keer per jaar mee met de inventarisatie.
- Receptie en administratie: Je ondersteunt lopende projecten administratief, ontvangt bezoekers en bereidt vergaderruimtes voor. Je helpt de boekhoudafdeling met de verwerking van facturen.
- Weekendpermanentie: Na een interne training over ons IT-systeem werk je mee aan de zaterdagpermanentie (ongeveer 8 keer per jaar).
- Minimaal 2 jaar ervaring in een vergelijkbare rol, zoals besteldienst, callcenter of administratie.
- Je hebt een passie voor administratie en communicatie.
- Goede basiskennis van MS Office (Word, Excel, SharePoint).
- Uitstekende beheersing van het Nederlands, Frans en Engels, zowel schriftelijk als mondeling.
- In het bezit van een rijbewijs B.
- bent sociaal, leergierig en een echte teamspeler.
- Je bent administratief sterk, stressbestendig en kunt goed het overzicht bewaren.
- Je hebt een probleemoplossend vermogen en een sterke focus op klantvriendelijkheid.
- Je bent communicatief sterk en werkt punctueel.
- Je komt terecht in een dynamisch en stabiel familiebedrijf.
- Je werkt in een hecht team waar een collegiale en leuke sfeer heerst.
- Een marktconform salaris, aangevuld met extralegale voordelen.
- Naast je vakantiedagen krijg je extra verlofdagen door het systeem van 39u/week.
- Arbeidsduur: 39 uur per week, van maandag tot en met vrijdag.
- Uurrooster: Je werkdagen lopen van 8.10 tot 12.00 uur en van 13.00 tot 17.00 uur.
- Verlof: Je hebt recht op 20 wettelijke vakantiedagen plus 7 extra ADV-dagen.
- Vergoedingen: Je ontvangt maaltijdcheques van €7 per gewerkte dag.
- Na 6 maanden en bij een positieve evaluatie kom je in aanmerking voor een hospitalisatieverzekering, een groepsverzekering, een 13e maand en een sectorpremie.