Customer Success Manager (Dutch-speaking)
Shyfter.co
- Brussel
- Vast
- Voltijds
- Klantonboarding: Nieuwe klanten verwelkomen en effectief onboarden, zodat ze vanaf het begin optimaal gebruik maken van onze oplossingen.
- Gebruikersadoptie: Het gebruik van ons platform stimuleren bij verschillende gebruikersprofielen en extra ondersteuning bieden tijdens de initiële implementatiefase van Shyfter bij bedrijven.
- Training & Support: Diepgaande expertise bieden over alle productfuncties, afgestemd op de specifieke behoeften van de klant (configuratieadvies, trainingen, enz.).
- Upselling: Identificeren en benutten van kansen om extra applicaties en opties aan bestaande klanten te verkopen.
- Directe support: Klanten ondersteunen via chat of e-mail met empathie, en innovatieve ideeën en verzoeken doorgeven aan de product- en salesteams.
- Je hebt minimaal 2 jaar ervaring in een Customer Success-rol (of een soortgelijke functie in klantrelatiebeheer) bij een startup en in de SaaS-technologiesector.
- Uitstekende communicatieve vaardigheden en de capaciteit om sterke, langdurige klantrelaties op te bouwen.
- Vermogen om technische concepten duidelijk uit te leggen aan niet-technische gebruikers.
- Teamspeler met de capaciteit om te werken in een snel veranderende omgeving. De gemiddelde leeftijd binnen ons team is 34 jaar 🙂.
- Vloeiende beheersing van Nederlands en Engels, zowel schriftelijk als mondeling; kennis van Frans of Spaans is een plus (pssst, we breiden uit naar Spanje!).
- Een voltijds contract (onbepaalde duur) met een competitief salaris.
- Een 13e maand.
- Bonussen op basis van jouw doelstellingen.
- Een Monizze-maaltijdkaart.
- Volledige dekking door een gezondheidsverzekering.
- 26 betaalde verlofdagen om je batterij op te laden.
- Een mobiliteitsbudget.
- Toegang tot online tools om jouw prestaties te verbeteren.
- Een MacBook (of equivalent), want goede tools maken het verschil 🙂.
- Een werkomgeving met toptechnologie.
- Een geweldige werksfeer en de kans om jezelf te ontwikkelen in een snelgroeiende startup.
- Een uitgebreide onboarding met het hele team (sales, marketing, CS en zelfs onze developers!).
- Een centraal gelegen kantoor in Brussel mét rooftop!
- Mogelijkheid tot thuiswerken (2 dagen per week) en 3 dagen samenwerken op ons kantoor in Brussel.
- Discovery call: 30 min met Helène, Chief of Staff.
- Business case: 30 min review met Vincent.
- Interview "Cultuur, waarden en visie": 30 min met Lionel, Shyfter CEO.