
Frontdesk & Administratie - 5 Locaties met Extra Vrije Dag om de 2 Weken
- Mollem, Vlaams Brabant
- Vast
- Voltijds
- U ontvangt de documenten van de gekeurde voertuigen en voert de nodige gegevens correct in het computersysteem in.
- Daarna rekent u de uitgevoerde keuring af met de klant.
- U controleert of alles correct is verlopen en kijkt elk element zorgvuldig na om fouten te vermijden.
- U hebt een eerste succesvolle ervaring in klantencontacten en administratieve taken van minstens 3 jaar.
- U bent flexibel en bereid om in onze 5 verschillende stations te werken. Uw planning wordt telkens twee weken op voorhand meegedeeld.
- U bent communicatief, klantgericht en stressbestendig.
- U bent bereid om bij te leren, aangezien de regels rond mobiliteit voortdurend evolueren.
- een uitgebreide training bij je start en doorlopende training tijdens je carrière bij AIBV
- een loon volgens barema (3090€ bruto) met een automatische verhoging om de twee jaar
- maaltijdcheques (8€/dag), ecocheques (250€/jaar), groepsverzekering, hospitalisatieverzekering (35€/maand)
- 36 uur per week, verdeeld over vijf dagen van 8 uur (8u tot 16u30). Om de twee weken krijgt u één dag recuperatie.
- verplaatsingskosten voor het traject heen en terug
- na een contract van bepaalde duur van zes maanden, bieden we een contract van onbepaalde duur aan.
StepStone
Het spijt ons, maar deze recruiter accepteert geen sollicitaties uit het buitenland.