Tijdelijke customer service medewerker - internationaal bedrijf

Select HR

  • Hoogstraten, Antwerpen
  • Tijdelijk
  • Voltijds
  • 17 dagen geleden
  • Versneld solliciteren
Description de fonction Als Customer Service Medewerker ben je verantwoordelijk voor onderstaand takenpakket:
Orderverwerking van A tot Z van jouw klantenportefeuille:
  • Mee instaan voor transport voor tijdige levering
  • Klachtenbehandeling
  • Ondersteunen met de facturatie
  • Ad-hoc administratieve taken
Heb je nog vragen over het bedrijf of zie je jezelf in deze functie passen? Neem dan zeker contact op via dorien.vanginneken@selecthr.be of 014 40 50 01.Profil Voor de functie van Customer Service Medewerker zijn we op zoek naar iemand die:
  • Uitkijkt naar een afwisselende commerciële job met veel klantencontacten
  • Stressbestendig is en vlot Engels en Nederlands kan spreken/schrijven
  • Minstens twee jaren werkervaring heeft als Customer service medewerker of administratief medewerker
Descriptif de l'organisation et du département Ben je klaar om je aan te sluiten bij een internationaal bedrijf dat zich richt op het creëren van duurzame producten voor de retail sector?Heb je altijd al eens willen weten hoe het er aan toe gaat in een Customer service afdeling?Hou je van teamwork in een internationale context? De ervaren collega's staan klaar om jou met raad en daad bij te staan!OffreWat heeft het bedrijf jou te bieden?
  • Tijdelijk contract van +/- 6 maanden
  • Je komt terecht in een jong een dynamisch team in een internationale omgeving
  • 20 wettelijke verlofdagen + 12 ADV dagen + 1 extra verlofdag per 5 jaar anciënniteit!
  • Mogelijkheid tot aansluiting hospitalisatieverzekering en groepsverzekering
  • Eco cheques en maaltijdcheques van 8 EUR
  • Glijtijden en mogelijkheid tot 3 dagen telewerk

Select HR