Tijdelijke customer service medewerker - internationaal bedrijf
Select HR
- Hoogstraten, Antwerpen
- Tijdelijk
- Voltijds
Orderverwerking van A tot Z van jouw klantenportefeuille:
- Mee instaan voor transport voor tijdige levering
- Klachtenbehandeling
- Ondersteunen met de facturatie
- Ad-hoc administratieve taken
- Uitkijkt naar een afwisselende commerciële job met veel klantencontacten
- Stressbestendig is en vlot Engels en Nederlands kan spreken/schrijven
- Minstens twee jaren werkervaring heeft als Customer service medewerker of administratief medewerker
- Tijdelijk contract van +/- 6 maanden
- Je komt terecht in een jong een dynamisch team in een internationale omgeving
- 20 wettelijke verlofdagen + 12 ADV dagen + 1 extra verlofdag per 5 jaar anciënniteit!
- Mogelijkheid tot aansluiting hospitalisatieverzekering en groepsverzekering
- Eco cheques en maaltijdcheques van 8 EUR
- Glijtijden en mogelijkheid tot 3 dagen telewerk